Schnickaschnicka Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Har jo nå patcha, men ingen patcher er up to date. Vet noen når de blir det? Tenker da spesielt på cosmos addon'en ( www.cosmosui.org ) Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 må laste ned nye, alle gamle kan sikkert kastes, trenger addons som er BC klare no.... jeg leter etter nye selv, men addons sidene er nede , sikkert stor traffic Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Har nettopp installert CT Raid assist og Guild event manager.. Eneste 2 jeg har testa.. Og de funker. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 itemrack, ctmod, ct_raid tracker. de jeg har testet Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Har nettopp installert CT Raid assist og Guild event manager.. Eneste 2 jeg har testa.. Og de funker. 7443630[/snapback] hvor lastet du dem ned fra? Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Har nettopp installert CT Raid assist og Guild event manager.. Eneste 2 jeg har testa.. Og de funker. 7443630[/snapback] hvor lastet du dem ned fra? 7443643[/snapback] Google.com ... Og så inn på de respektive sidene dems.... Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Det finnes en oppdatert Cosmos også. Auctioneer, Fubar, Titanpanel, Natur ECB, Atlas, Mobinfo 3 og myyyyyye annet. Gjelder bare å finne de på andre sider enn Curse og Worldofwar etc ... Lenke til kommentar
bwilly Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 har testa Atlas, CT_RaidAssist, Perl, sct og MobInfo2.. de funker.. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Trur eg skal halde meg litt skeptisk til denne stor nedlasting av addons frå andre kjente sider ein Curse. Keyloggers slutter aldri å eksistere. Går fint an å klare seg utan eit par dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå