zyclonx Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Noen som har et nyhets-script som man kan bruke? logge seg inn å lage nyheter på en .php side?.. Endret 6. desember 2006 av zyclonx Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Det enkleste er Cutenews. Det er et godt CMS for de som vil ha en veldig enkel blog der de skal skrive noen nyheter nå og da. Det er lett å komme igang med. Ta en titt på http://cutephp.com Les readme og prøv en gang eller to før du stiller spørsmål om hvorfor du ikke får det til. Det er lettere enn man skal tro. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 CuteNews er veldig simpelt. Hvis du vil ha noe mye bedre og som blir en hel side (istedenfor bare én side med noen nyheter), velger du Wordpress. Veldig enkelt å sette opp, skrive sider, skrive nyheter, legge til brukere, kategorier, endre utseende og alt! Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Skal du ha en ferdiglaget webside bruker du wordpress. Har du mer erfaring kan du lage en side som bygger på wordpress. Har du veldig lite erfaring har du ikke sjanse til å integrere WP i en webside. Cutenews er undervurdert. Det har gode konfigurasjonsmuligheter og er veldig lett å integrere i en webside for en nybegynner / ikke så erfaren "webmaster". Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg har brukt CuteNews selv, og jeg var veldig fornøyd med det, ja, men det er veldig sjeldent man ikke ønsker et fullstendig CMS. Jeg kan nesten ikke tenke meg noen grunner til ikke å ha CMS, med mindre man ikke har støtte for SQL. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Sant det, men denne personen spør etter "et nyhets-script", og beskriver det som "logge seg inn å lage nyheter på en .php side". Cutenews passer best til denne definisjonen av et "nyhets-script". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå