-zippo- Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Har hørt at du kan vaske Qpad.. Har noen erfaring med det? Hvordan gjorde du det? Lenke til kommentar
-zippo- Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 Kom igjen da ! Noen må vel ha vært borti det her? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Vaska aldri min qpad, men burde vel bare være å ta en små fuktig klut å dra over vel? Lenke til kommentar
Iceythe Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Vasking av Qpad skal gå greit. Øverste belegget skal tåle vann dersom du ikke skrubber hardt med noe grovt da fibrer vil begynne å komme gjennom belegget. Dette vil da kjennes når du fører musa over matta. Har erfart dette selv, men det er ingen ubehag eller stor forskjell. Har hatt matta i et halvår nå og vasket kun en gang med zalo. Dersom du velger å vaske bør den etterpå ligge til tørk på noe varmt eller et på varmt sted. Fuktigheten trekker inn i gummiporene gjennom belegget på øvresiden. Jeg la min på en oljeovn og kunne brukes igjen etter èn time. Lenke til kommentar
r0d Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 hei =) en stund siden det var liv her,men jeg spør alikevell Hvordan vasket du Qpaden din? brukte du noe "vaskemiddel" osv? hehe,er lite sugen på og fucke den opp.. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 I første omgang kan du jo prøve med en fuktig klut? Ellers mener jeg det skulle stå noe om det på Q-Pad's hjemmeside. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå