Gå til innhold

er denne flatskjermen bra?

amdorintel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hmm.. flatskjerm til spilling  da ville jeg heller kjøpt en CRT skjerm. kanskje litt værre å få kjøpt, er ikke sikker.

Kanskje du var borti flatskjerm/Lcd dataskjerm da de kom på markedet, da var det ikke mye til spill skjermer...Det Lcd dataskjermene har kommet langt siden da...Jeg har selv hatt mange crt skjermer gjennom tidene men har fulgt med strømmen og jeg har idag to lcd dataskjermer som jeg spiller hver dag på..

Lenke til kommentar
hmm.. flatskjerm til spilling  :nei:  da ville jeg heller kjøpt en CRT skjerm. kanskje litt værre å få kjøpt, er ikke sikker.

7443586[/snapback]

flatskjermene er jo også blitt meget gode til spilling og slikt enn de var for ikke lenge siden. + at de tar MYE mindre plass enn en CRT skjerm. Å kjøpe en CRT skjerm i dag er bare teit.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
jepp,men noen som vet noe om den skjermen?

7443860[/snapback]

nope, har aldri vært borti det merket der før. men den er sikkert helt grei fordi. Hvis du likevel ombestemmer deg, så kan denne være et veldig godt alternativ: LINK

de lager gode skjermer til prisen, har nesten en slik selv, og den er kjempebra.

Lenke til kommentar
flatskjerm må da vere bra til spill det og!

7443754[/snapback]

Det kommer egentlig an på hvor kresen man er. Skal man ha det absolutt beste innenfor "raske" spill er CRT fortsatt best. Men dagens flatskjermer er et greit kompromiss mellom størrelse og skjermkvalitet.

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
Tråden er i tillegg til å ha dårlig emnefelt feilpostet. Flyttes til riktig kategori

7444002[/snapback]

ligger under "skjermer" jo.....spør jo om en spesiell skjerm er bra..hva er problemet?

7444011[/snapback]

Ikke bare et problem her, men to.

1. Posten lå under skjermkort, helt til jeg flyttet den. Derfor ligger den nå under skjermer, som er riktig kategori for slike spørsmål.

2. Kommentarer til moderering taes med moderator på PM, og ikke i plenum i tråden.

Vær vennlig og ikke kommenter dette innlegget.

Ps:emnefeltet er fremdeles ikke bra nok. Ta en titt her: https://www.diskusjon.no/index.php?act=boardrules#emne

Ytterlige kommentarer taes på PM.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...