Plank Plank Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) 2spm: 1) Jeg så dette i prisguiden: GeCube Radeon X1950 Pro AGP Detaljer: 256 MB, CrossFire-støtte, AGP Visste ikke at AGP kunne kombineres med crossfire? i så fall har missforstått noe grundig.... Forklar, folkens! 2) Jeg har bestemt meg for å kjøpe x1950pro 512AGP. De fleste norske leverandører skriver at de har de inne i februar. Hvor sikker kan jeg være på at dette stemmer ? Noen som vet om en måte å få kortet før på? På forhånd takk Endret 6. desember 2006 av nils_wie Lenke til kommentar
Mit Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg vet at SLI ikke fungerer med AGP så det gjør sikkert ikke Crossfire heller, kan uansett ikke huske og ha sett noen Hk med to AGP-porter. Lenke til kommentar
Plank Plank Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Er ikke det teknisk umulig å få to AGP-porter til å samarbeide? Er nyskjerrig om dette er mulig.... Noen svar på spm 2 der ute? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Tror ikke noen vil lage noe for det om det var mulig. Kortet X1950pro er crossfire compatibelt, men ikke AGP. Ellers kan du jo følge med i tråden som er laget om disse kortene https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=668983 Endret 7. desember 2006 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå