Ascubal Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Overskriften sier vel omtrent det meste, kan et slikt forhold funke? Jeg er den litt stille rolige typen, med enorm interesse innenfor tekniske duppeditter osv.. Egentlig ikke så populær blant jentene Dama er derimot endel villere, veldig populær i hennes "hjembygd".. Dvs, mange av mine kompiser sikler nesten etter henne Uten å si altfor mye, så er det ganske store forskjeller her.. Kan noe sånt funke? Sånn i det lange løp? Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Seff kan det det.. go for it.. du har sikkert noen indre skjønnheter hun har sett da vet du.. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg gikk for det også, eller det var vel egentlig hun som tok inititivet til alt Har vært sammen med hun i litt over 1 mnd nå Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg gikk for det også, eller det var vel egentlig hun som tok inititivet til alt Har vært sammen med hun i litt over 1 mnd nå 7442910[/snapback] Bra da... det går sikkert bra og viss ikke finnes det et tonn av damer der ute.. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hvor gamle er dere, ser ingen ting iveien for at det ikke skal funke. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg gikk for det også, eller det var vel egentlig hun som tok inititivet til alt Har vært sammen med hun i litt over 1 mnd nå 7442910[/snapback] gratulerer.. Kanskje komme deg ut av Bula di og besøke henne Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg er 19, hun er snart 18. Er ute av "bula" mi så ofte som mulig for besøke henne, blir som oftest bare i helgene da, ettersom det er 1,5 times kjøretur hver vei Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Grattis Kan vel funke det.. Vanskelig å si uten å vite noe om dere da.. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 She is a keeper, høres ivertfal sån ut Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 She is a keeper, høres ivertfal sån ut 7442999[/snapback] Får ihvertfall håpe det Så langt ser det jo egentlig ganske lyst ut, med unntaket at hu drar til andre siden av verden i juletider Lenke til kommentar
RIP Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Så lenge det ikke er deg i avataren, så går det nok fint BTW, var ho full når dere møttes og ble sammen? ;P Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Haha, nei hu var helt edru Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Haha, nei hu var helt edru Men du svarte ikke på om det var deg i Avataren? Aner jeg... ? Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Er nok ikke helt meg i avataren heller, men den har en forbløffende likhet Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Nå er jeg så heldig at jeg er kjekk i tillegg til å være nerd da... Så førsteinntrykket er bra.. Lurer de inn i ei felle.. Brått vet de hva xbox 360 er, GeoW, HD DVD og forskjeller på oppløsninger osv. Brått er de nerder også Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg klarte det en stund. Så ble hun litt vel mye beauty. Lykke til! Lenke til kommentar
nerval Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Nå er jeg så heldig at jeg er kjekk i tillegg til å være nerd da... Så førsteinntrykket er bra.. Lurer de inn i ei felle.. Brått vet de hva xbox 360 er, GeoW, HD DVD og forskjeller på oppløsninger osv. Brått er de nerder også 7443718[/snapback] ooo, teach me master! Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Nå er jeg så heldig at jeg er kjekk i tillegg til å være nerd da... Så førsteinntrykket er bra.. Lurer de inn i ei felle.. Brått vet de hva xbox 360 er, GeoW, HD DVD og forskjeller på oppløsninger osv. Brått er de nerder også 7443718[/snapback] ditto. alle i verden vil egentlig være nerder, de vet det bare ikke selv enda. det sier seg selv, i og med det er det optimale liv (hvis du blander inn noen beuties da) Endret 7. desember 2006 av Darx Lenke til kommentar
nerval Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Vil påstå alle er nerder på sitt område.. Om det så er data, utseende eller whatever Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg er 19, hun er snart 18. Er ute av "bula" mi så ofte som mulig for besøke henne, blir som oftest bare i helgene da, ettersom det er 1,5 times kjøretur hver vei 7442973[/snapback] Kjedelig med så lang vei, men det kan funke like bra det.. Lykke til da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå