Erik B. Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hei, jeg har søkt mye på google og forumet her nå men har ikke funnet noe som jeg føler jeg kan bruke. Jeg ser etter et enkelt bildegalleri som er lett å intergrere i sitt eget design, utenom mortz.tjokk sitt. Noen som vet om noe bra? Takk for svar Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Har du et CMS eller har du bare enkle HTML/PHP-filer? Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg bruker et eget script. Men det jeg helst vil er å få et bildegalleri uten noe design, slik at man bare kan legge til alt selv. Og det skal være enkelt. Ikke noe store hokkuspokkus funksjoner Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hva med www.ezonlinegallery.com? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Hva med plogger? Det er ikke veldig vrient å designe i alle fall. http://www.plogger.org/ Veldig bra fotogalleriscript hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå