chil Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg skal flytta fra kristiansand til stavanger rett etter nyttår. Prøver og finne meg en leilighet. Men er ikke lett, tråler finn.no, men enten er det for dyrt eller så er det "girls" only. Jeg er som andre nerder, rimelig rolig.. røyker gjør jeg heller ikke.. så burde ikke være en umulig oppgave.. Noen som vet om noe ? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 hømm det er mye leiligheter/hybler / bokolektiv i stavanger , man det er STIVE priser i sentrum , hvist du har mulighet bør du sjekke sandnes og klepp , hvist du ikke har noe mot og bo litt uttafør byen . i stavanger må du vell på beregne 5000-6000 minimum for en liten leilighet og da lønner det seg og heller kjøpe no til 700.000-> 800.000 k , er noen små leiligheter i den prisklassen her . Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 http://www.zett.no/index.html kan være en lur plass Lenke til kommentar
Beinet1 Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Sett inn en "ønskes leid" annonse i stavanger aftenblad eller kjøp den avisa og let Pleier å funke greit Kan også være greit å få tak i en "kodebok" før du flytter slik at du skjønner noen av de merkelige uttrykka de har der. som feks: Ringe - dårlige Bomma - pizza/varebil Ei me alt - Pølse med alt tilbehør + mange fler... hehe Endret 7. desember 2006 av Beinet1 Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Kanskje du finner noe i sentrum. Daniel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå