eivind04 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Vi har på jobben hatt 14 dagers lønning dvs betaling for 2 x 37,5 timers uker, men nå vil de gå over til månedsbetaling. Er dette noen ulempe og vil jeg tape noe på dette? De vil også trekke fra de 5 ferieukene slik at vi får lønn når vi har ferie, tidligere har vi fått alle feriepengene utbetalt og ikke hatt lønn når vi har hatt fri. Noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Noen som vet noe om dette? 7442551[/snapback] har sånn på jobben og ser ikke noen problem i dette..... du får betalt det du skal ha, om du får utbetalt hver 14 dager eller hver mnd..... Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Eneste må jo være at det er lettere og "holde" på pengene når du får ubetalt hver 14 dag Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Når det gjelder feriepenger: Samme greia har vi på jobben også. Synes det er helt greit. Da slipper man å bli "trukket" for lønn når man har ferie, og får den samme summen utbetalt hver måned uansett. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Balsfjord Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Dere som har "betalt ferie" - hva med det overskytende av feriepengene? Får dere utbetalt det som et tillegg til den vanlige lønna? Jeg f.eks. har mer opptjent i feriepenger enn jeg normalt har i lønn for 5 uker. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Jeg har hver mnd og syns det er bedre enn vær 14dag. For da måtte jeg ha spart for å få betalt alle regninger... det slipper jeg nå Men du bør kunne å bruke pengene dine fornuftig når man går fra 14dag til hver mnd Ellers går du i felle som mange andre gjør Endret 8. desember 2006 av VikinGz Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Har du sjølvkontroll nok til å distribuere lønna over ein heil månad ser eg ikkje kvifor dette skulle være noko problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå