Gå til innhold

IBM Thinkpad T60 og tilkobling til tv?

Bullit

Anbefalte innlegg

Har nå sittet å lurt på ny bærbar en stund og har igrunn bestemt meg for en IBM Thinkpad T60. Ser Komplett har denne IBM T60 Men skjønner ikke helt åssen jeg kan få koblet den til tv for å se film. Min nåværende FS Amilo Pro V2000 har S-video, men kan ikke se at T60 har dette. Er et must at jeg kan koble pc`n til tv.

Endret av Bullit
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, den har ikke S-Video, men du kan få med den tilhørende dokkingstasjonen (kr 1395,- hos komplett)

7442819[/snapback]

Ja, det er greit nok, men er ikke så kjekt om jeg skal ta med meg pc`n til en kamerat for å se film. Blir litt stress å måtte dra med seg en docking i tillegg. Må da være en måte å koble denne til tv på en enklere måte? IBM må vel ha en mulighet for å koble maskinene sine til tv uten å måtte kjøpe en docking?

Lenke til kommentar

Dessverre, i hvertfall ikke T60. IBM (Lenovo) retter seg inn mot bedriftsbrukere og tenker mobilitet fremfor allsidighet (maskinene kan lagres mindre ved å flytte porter ut i docking-stasjonen), så selv om det i utgangspunktet er knall maskiner, har de ikke denne muligheten.

Lenovo 3000 har S-Video-utgang, men denne er ikke en thinkpad og er langt enklere spesifisert enn T60.

Lenke til kommentar

Alle T-modeller opp til t43 fra t20 har hatt s-video integrert som jeg vet om, (har sett alle i virkeligheten).

Kjedelig om lenovo skal slutte med "ultimat" statusen til thinkpad T

Den har liksom altid vært rå, alle kontakter man kan forestille seg, og lettere enn mange andre bærbare pc'er.

Lenke til kommentar

Dette var jo skuffende å høre, siden jeg hadde gledet meg til å endelig få en Thinkpad. Synes det er merkelig at de ikke integrerer noe sånt lenger, men det er vel kanskje for få folk som bruker det. Trodde alikevel at det var mange som brukte dette for å koble maskinen til f.eks projektor ved forelesninger o.l.

Da fortsetter vel jakten videre :(

Endret av Bullit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...