bokhylle Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hei! Når jeg laster ned filer laster den ned raskt, men når jeg skal bare gå inn på en web-side så går det evig tregt. Noen som vet om noe jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Slå av og på router, kjøre winsockfix, legge til dnsserver under ipadresse og Kjøre ipconfig /flushdns i dosvindu. Lenke til kommentar
taleg Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Har samme problemet med Opera, men bare av og til.. har begynt å lure på om det kommer av at jeg nesten aldri rebooter, for nå som jeg har gjort det seinest i går så fungerer alt raskt og behagelig.. det gjorde ikke det før rebooten.. Finnes det noen gratis programmer som defragmenterer/frigjør ram ?? Taleg Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Takk la7dfa-com! Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Fant du ut hva som løste problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå