brainwasher Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Kan jeg kjøre dette korte tnt 2 ultra korte uten vifte, det er jo årginalt med en vifte men den er gåen, så jeg venter på en ny fr amicroplex, men i mellom tiden går det greit og kjøre dette uten vifte tror dere?? Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Jeg tror det skal gå greit. Bare vær litt oppmerksom på om maskina begynner å henge seg eller om grafikken blir rar. Dette kan være en indikasjon på høy temperatur. Lenke til kommentar
Turbel Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Hei! Jeg kjørte selv min tnt2 ultra uten vifte for en tid tilbake (mens jeg ventet på den svært etterlengtede gf4-en). Jeg brukte en gammel coolermaster socket 7-ribbe, og tok av viften. I følge fingeren min lå tempen på 45-50 grader. Dette var faktisk med overklokket grafikkprosessor! Hvis du har bra nok ribbe på kortet, og god luftstrøm gjennom kabinettet bør det ikke være noe stort problem.. Lenke til kommentar
brainwasher Skrevet 18. november 2002 Forfatter Del Skrevet 18. november 2002 Tror dere at denne vifte http://www.komplett.no/mlf/produkt/bilder/.../250/103360.jpg passer til tnt 2 ultra, den vifte som er på korte er festet med skruer! Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 hvis overflaten er stor nok kan du jo lime den på.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå