brainwasher Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Kan jeg kjøre dette korte tnt 2 ultra korte uten vifte, det er jo årginalt med en vifte men den er gåen, så jeg venter på en ny fr amicroplex, men i mellom tiden går det greit og kjøre dette uten vifte tror dere?? Lenke til kommentar
brainwasher Skrevet 18. november 2002 Forfatter Del Skrevet 18. november 2002 ops sorry at jeg posten den feil , beklager!! Lenke til kommentar
ksjoet Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Jeg hadde et Creative TNT2 Ultra der skjermkort viften tok kvelden. Siden jeg er avhengig av PC'en og siden skjermkortet allerede da var nesten to år gammelt, så ga jeg blaffen om det ville gå i stykker eller ikke. I mot mine forventninger om at nå ville skjermkortet gå til h..... så skjedde ikke dette. Til windows bruk fungerte kortet helt normalt, men i grafikk krevende spill hang det seg etter en liten time. Kortet ble rett og slett for varmt over en lengre periode med spilling. Etter dette så kuttet jeg ut spillingen og bare brukte det til windows arbeid... hadde ikke noe problemer i de to ukene helt til jeg fikk meg GF4 ti4200. Lenke til kommentar
muffe Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Jeg har et TNT2 kort som orginalt er uten vifte. Mitt ATI Rage 3D er orginalt uten kjøleribbe også, så det burde gå bra. Lenke til kommentar
EC Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Feilpostet. Fortsett diskusjonen her: http://forum.overklokking.no/viewtopic.php...=67728&forum=14 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg