blured Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Mine Julefavoritter: *The Christmas song - The Raveonettes *Maybe this Christmas - Ron Sexsmith *Christmas - U2 *Happy Xmas (war is over) - John Lennon *All I Want For Christmas Is You - Mariah Carey *Just Like Christmas - Low Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Jussi Björling - O Helga Natt Lenke til kommentar
Pumah Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Må bare si: jul i skomakergata Theme the Julekalender julekveldsvisa Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Mrs. Garrison's Merry fucking christmas og rudolph the deeptroath reindeer pleier som regel og få meg i rett humør ved juletider Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) The Ravers - (It's Gonna Be a) Punk Rock Christmas Endret 14. desember 2009 av rjd-2 Lenke til kommentar
-Marte Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 For at jeg skal komme i ordentlig julestemning, hører jeg på Twisted Sisters tolkning av kjente julesanger Utrolig kult, og jeg hører heller på disse versjonene enn de originale, som jeg synes kan bli litt kjedelige (selv om mange er fine) Sjekk ut på Spotify eller YouTube: Twisted Sister - A Twisted Christmas. Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Den ultimate julesangen for min del. Shakin Stevens - Merry Christmas Everyone Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Long Time Ago In Bethlehem av Travellin' Strawberries Selv om jeg er 100% ateist, er det noe med denne sangen som gir meg julestemning. Kanskje det har noe med at "The Julekalender" er obligatorisk hver jul Endret 18. desember 2009 av Aak1 Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Kom på en annen fantastisk slager som ikke må glemmes! Slade - Merry Xmas Everybody 1 Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Holder på å lage meg en spotifyliste med julemusikk så dette er jo morro et lite utvalg: driving home for christmas - chris rea fairytale of new york - the pogues jingle bell rock - brenda lee jingle bells - frank sinatra let it snow! let it snow! - dean martin/sinatra rocking around the christmas tree - amy grant santa claus is coming to town - sinatra chrismas song - nat king cole silent night - sinead o connor the spirit of christmas - enya what's this? - danny elfman(nightmare before christmas soundtrack) o helga natt - tommy körberg etcetcetc Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Det overrasker meg litt at ingen har nevnt Alf Prøysen - Romjulsdrøm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå