Gå til innhold

hva slags gratis stuff har du klart å fått tak i?


Espen F

Anbefalte innlegg

internett er en fin ting syns jeg.. veldig lett å få tak i gratis ting fant jeg ut i helga når jeg kjeda meg som mest.. surfet innom http://www.stabburet.no av den enkle grunn at både jeg og katta mi satt og åt grandis.. ja du leste riktig. katta mi er hekta på grandis.. er et lite ******* å spise grandis fordi den maser så.. så nå har jeg gitt opp.. og gir den et stykke etter at jeg er ferdig.. men back to the case.. jeg syns dette var en ganske morsom historie.. så jeg fant ut at jeg kunne dele den med grandiosa-folket for det er jo viden kjent at grandis.. er norges folkepizza.. men nå er det jo kattepizza og.. aner jeg en ny reklame her? selv katter ville velge grandis?

 

på slutten av mailen slengte jeg på at jeg syns disse gule t-skjortene i reklamen var kule og lurte på om jeg kunne få en.. og idag fikk jeg DENNE mailen. :grin:

 

Ref: Sak XXXX / TASTY MEAL fra EXXXX XXXXXX den XXXXXXXXXXXXX

 

Saksbeskrivelse:

Hei EXXXXX XXXXXXX

 

Takk for at du kontaktet oss via vår hjemmeside.

 

Som Grandiosa fan, er det på sin plass at du mottar en t-skjorte som vi

sender

deg i posten.

 

Send inn ønske om srt.

 

Håper samtidig at du fortsatt vil nyte våre pizzaprodukter.

 

 

Med vennlig hilsen

 

SXXXXXX OXXXXXX, Stabburet Forbrukerservice

 

 

 

siden dette er første forsøk på å få noe "gratis".. så lurer jeg på. hva har dere andre fått gratis? regner med at det er noen freeloadere der ute.. :grin:

 

_________________

Hei, jeg er en ung staseleg gutt med både traktor og zetor, eg søkjer etter kvinnfolk.. helst med traktorlappen og åpenhet for trekant.

 

Bill.merk

 

Her bli det låvefest.

:grin:

 

[ Denne Melding var redigert av: Fake på 2002-11-18 18:56 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I militæret (marinen) "jobbet" jeg med et par fine fyrer på en liten vaktbåt. Foran hver øvelse (vaktoppdrag ved minesprengninger, eskorteoppdrag, fisketurer og lignende) bestilte alltid sjefen min inn haugevis av utstyr, drikke og proviant, og restene av dette (som etter nøye kalkulering og planlegging alltid var i rikelige mengder :wink: ) ble fordelt blant oss på båten.

Når båten skulle opp på slipp (årlig service), så vanket det også en del "frynsegoder" i form av bonevoks, maling og annet som måtte være overflødig.

 

Men hvis en ser bort fra min ærerike militære karriere, så har jeg vel ikke fått mer enn et par kulepenner opp gjennom tidene.

Lenke til kommentar

Har prøvd de fleste vareprøve-linkene til gjerrigknark.co som var noe tidligere, men det eneste jeg har fått er en elendig musematte fra Norsk Kommuneforbund. :grin:

 

Men en annen "gren" innen gjerrigknarkeri er mailtigging. Mange sender deg litt forskjellig (det er vel det han som startet emnet har gjort).

 

Ikke vent deg flotte saker, men trenger du penner, ballonger og nøkkelringer er dette tingen for deg! :grin:

(Noen sender bedre ting også.)

 

Du skriver bare noe sånt som: Hei, kan dere sende meg noen reklameeffekter/vareprøver? Også navn og adresse selvfølgelig.

 

Her er er en liste over mailadresser dere kan sende til. :cool:

 

[ Denne Melding var redigert av: EnD.R.E. på 2002-11-18 23:52 ]

Lenke til kommentar

Gule t-skjorter og kulepenner blekner litt i forhold til min historie. Jeg må innrømme at jeg snakker om brukt utstyr og at det kansje ikke passer helt inn i kategorien, men jeg fikk en sony vph1041qm tre-rørs videoprojector på jobben. Ble kjøpt inn lcd-projektorer istede, så den "gamle" ble satt til side på en euro-pall så jeg spurte hva for planer de hadde med den, og snipp, snapp, snute, osv, osv...

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-19 11:30, skrev Hazid:

Hvis dere liker bøker vil jeg anbefale bokklubbene.no. I hver bokklubb man melder seg inn i får man 3-5 bøker og betaler bare ca 40 kroner i porto. Eneste kravet er at man er medlem et år. Ingen kjøpsforpliktelser. Etter et år melder man seg ut, og så inn igjen.


 

Greit nok at man får noen gratis bøker, men det er ikke bare å få bøkene og ferdig med det. Du får tilsendt 16-17 bøker i løpet av det året du er medlem. Hvis ikke du avbestiller hver eneste bok i forveien kommer den automatisk i posten. Da er det fort gjort å glemme seg en gang eller to og en ender opp med bøker som man må betale for likevel. :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...