Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Hei! Dette er enda en hva-vet-vi-tråd, men om RPGet Elveon til PC/X360. Det ser ganske lovende ut, etter sniktitten til Gamer.no. Jeg begynner med et spørsmål: Vil grafikken være bedre enn Gears of War sin? Det skal bruke Epics Unreal 3-motor, men likevel skryter Gamer.no av grafikken og detaljene. Hva tror dere? Hva forventer dere? Takker for svar! EDIT: endra teksten litt for å unngå misforståelser... Endret 7. desember 2006 av Slettet-xZFMnIz6 Lenke til kommentar
baltie Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Det ser ganske lovende ut, etter sniktitten til Gamer.no, men jeg lurer på om grafikken vil være bedre enn Gears of War sin? Det skal bruke Epics Unreal 3-motor, men likevel skryter Gamer.no av grafikken og detaljene. 7442090[/snapback] Tja, hvorfor skal det ikke være bedre enn GoW? GoW bruker også Unreal 3-motoren og er et av de aller første spillene som gjør det. Med andre ord ingen grunn til at det ikke skal komme spill senere som ser enda bedre ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Leste litt mer, 10Tacle har visst gjort litt endringer på motoren, og forbedret verdenen sin Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 nå trenger det ikke og se likt ut som GOW eller bedre, barefordi det er U3 Engine. kommer helt ann på hvem som lager spillet, Epic kan motoren 100% inn og ut, så bedre enn GOW tviler jeg på, men bra blir det..... Lenke til kommentar
baltie Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 nå trenger det ikke og se likt ut som GOW eller bedre, barefordi det er U3 Engine. kommer helt ann på hvem som lager spillet, Epic kan motoren 100% inn og ut, så bedre enn GOW tviler jeg på, men bra blir det..... 7442282[/snapback] Jeg for min del er optimistisk og tror ikke GoW vil være det beste spillet på X360 i all fremtid rent grafisk. Om det må et nytt spill fra Epic til for å utnytte motoren fullt ut, det kan godt hende. At Elveon vil være et spill som ser bedre ut enn GoW, det tviler jeg også på, men sjansen er da absolutt til stede. De bruker samme motor, muligens med noen forbedringer(?), så hvorfor ikke? Kan uansett bli artig å se hvordan U3-motoren oppfører seg når omgivelsene ikke er i grader av grått. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 ja, GOW er ikke det beste for all fremtid, men nå er det det beste, GOW2 kommer til og se bedre ut.. men det jeg menteer at man må ha skills for og utnytte motoren, lage bra teksturer osv, det betyr ikke at det blir automatisk bra grafikk bare fordi det er en bra grafikk motor... se på forskjellen mellom Gears Of War og Roboblitz, de bruker U3 motoren begge to, men.. ja se selv... Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg ser ingen poeng med å lage GoW2 noe bedre i form av grafikk! Vi har fått det beste og vi har fått nyte det beste! I 2'ern bør de holde seg til det vi vet er konge og utvikle historien til det dobbelte av hva 1'ern er. Men det er jo bare min mening Mvh -Shaft- Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 det har jo altid vært sånn at neste spill i serien ser bedre ut, så GOW2 gjør det også, hvis man skal ha sånn meningr som deg alle sammen, hadde det ikke blitt noen utvikling,.... Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 enig, gow sprenkte en grense innen grafikk til konsoll. La den holde seg der og bygge historien videre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 hæ? hvorfor det,, hvorfor kan dem ikke sprenge grensen igjen og ha en bra histore? skjønner ikke tankegangen dere altså... Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 det har jo altid vært sånn at neste spill i serien ser bedre ut, så GOW2 gjør det også, hvis man skal ha sånn meningr som deg alle sammen, hadde det ikke blitt noen utvikling,.... 7443405[/snapback] Hadde det ikke blitt noe utvikling? hvordan kan du si det? Det er jo opp til konkurentene å videreutvikle grafikken å komme med noe nytt. Når GoW allerede ligger på topp og trolig vil ligge der en stund. Kan det grafikken bare være inntil videre. Mye viktigere at historien fortsetter og blir enda bedre enn i første spillet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 så du mener at HL kunne brukt samme grafikk i HL2? det hadde ikke gjort noe.... for alt vi veit kan det ha kommet noe som ser bedre ut før GOW2 kommer, da må epic pushe opp grafikken litt til. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Er vi vitner til en ny verdensrekord i å gå off topic her eller? Lenke til kommentar
baltie Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg kan love dere at det hadde blitt hyl og leven om GoW2 "bare" kom med lenger historie. Veldig mange ville sagt at det bare var en ekspansjonspakke og ikke fortjente å bli kalt en oppfølger. Jeg er jo helt enig med dere da, en lenger, godt gjennomarbeidet historie er kjempeviktig. Gjerne skrevet av noen som kan fortelle en god scifi-historie med plot-twists og overraskelser. Men som sagt, er dette alt, så kommer det til å bli surmuling. Garantert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 takk endelig en som tenker litt lengeren enn nesa... men dette ble frøktlig off topic.... kan nesten bytte navn på tråden hehe Lenke til kommentar
baltie Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Er vi vitner til en ny verdensrekord i å gå off topic her eller? 7443568[/snapback] Ikke egentlig, da trådstarter sammenlignet mot GoW siden de bruker samme motor. Da er det jo ikke direkte unaturlig å diskutere den grafiske utvikling av spill. Jeg synes i alle fall at det er relatert. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Når tråden går fra å stille et spørsmål om hvordan grafikken i Elveon blir kontra GoW, til å handle om grunnløse spekulasjoner om GoW2 vil jeg påstå at alle relasjoner har falt i dass Men for å kjøre tilbake til emnet: vi vet egentlig ikke så mye om spillet. Elveon betyr tydeligvis "the book of elves", så alvene er, som seg hør og bør, involvert på et eller annet vis Her er en link til wikipedias artikkel: http://en.wikipedia.org/wiki/Elveon Endret 6. desember 2006 av Mr.FOXHOUND Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Takker for svar, selv om halvparten var off-topic... Er vi vitner til en ny verdensrekord i å gå off topic her eller? 7443568[/snapback] Ikke egentlig, da trådstarter sammenlignet mot GoW siden de bruker samme motor. Da er det jo ikke direkte unaturlig å diskutere den grafiske utvikling av spill. Jeg synes i alle fall at det er relatert. 7443587[/snapback] Poenget med denne tråden var ikke å sammenligne Elveons grafikk med GoWs, dette er en såkalt "hva-vet-vi-tråd". Det med grafikken var bare et spørsmål, ikke å starte en tråd for grafisk utvikling! Har endra 1. post litt, sånn at vi kanskje kan unngå flere misforståalser og off-topics... Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 eg kan love dere at det hadde blitt hyl og leven om GoW2 "bare" kom med lenger historie. Veldig mange ville sagt at det bare var en ekspansjonspakke og ikke fortjente å bli kalt en oppfølger. Jeg er jo helt enig med dere da, en lenger, godt gjennomarbeidet historie er kjempeviktig. Gjerne skrevet av noen som kan fortelle en god scifi-historie med plot-twists og overraskelser. Men som sagt, er dette alt, så kommer det til å bli surmuling. Garantert. Helt enig. Historie er viktig men det er ikke sånn at de må velge mellom historie eller grafikk da. Tror folk at Epic flytter grafikerne over å skrive historie eller noe? Det er faktisk mulig å få i både pose og sekk. Dessuten er det jo ofte en person som skriver historien så Epic trenger ikke konsentrere seg om noe annet enn spillet. Manusforfatterne derimot.. hadde det vært snakk om en tradeoff mellom tillegg/forbedringer av gameplay og multiplayer mulighet vs grafikk ville jeg jo selvsagt ofret grafikken.. Lenke til kommentar
Veni Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Noen som vet noe mer om realese datoen? Står 2. kvartal på gamer.no sin oversikt så ikk vet jeg .. Har hørt skrekkelig lite fra dem i det siste Utsettelse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå