spøkelset Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Anbefaler Dragonforce : http://www.youtube.com/watch?v=yIiJYHRFpvE Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Er litt glad i Scar Symmetry jeg, som ligger sånn ca i samme kvartal: http://youtube.com/watch?v=o2LTaNb9zQQ Ikke så fan av Chimaira, men det kan kanskje være noe for deg (ja, gruusom lydkvalitet): Killswitch Engage sitt nye album kan funke: http://youtube.com/watch?v=-8qf4fGo5vY Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Amerikanske metalcore band som Shaddows Fall, Bullet for my Valentine og Trivium(ikke det nyeste albumet) kan også være av din interesse. 7445323[/snapback] ikke for å pirke, men Bullet For My Valentine er fra Wales Stilen er forsatt amerikansk. Akkurat som f.eks. Behemoth. De er fra polen, men stilen kan likevel betraktes som amerikansk teknisk/death metal. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Suidakra var enormt. Har aldri hørt om dem før.. 7448472[/snapback] Virket faktisk veldig bra. Må nesten høre mer av det der. Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Så et Tsjekkisk metal-band på Infernofestivalen i tidlig høst. Het Nozgoroth al zuna. Vanvittig råe riff Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Så et Tsjekkisk metal-band på Infernofestivalen i tidlig høst. Het Nozgoroth al zuna. Vanvittig råe riff 7457987[/snapback] hæ? du prater på? Infernofestivlen er på påsken, og det var da ikke noe band som het det sist gang jeg var der Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Suidakra var enormt. Har aldri hørt om dem før.. 7448472[/snapback] Har hørt litt på Suiakfra nå, må si jeg likte hva jeg hørte. Ganske likt In Flames til tider, noe som ikke gjør noe Lenke til kommentar
Xolan Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Skal vi se. Norther Kalmah (spesielt de tre første platene om du vil ha noe mer likt InFlames CoB, men den fjerde er definitivt den beste/mest unike). Eternal Tears of Sorrow, samme folka i Kalmah (vel en par stykker), og For My Pain Mnemic, dansk band som ligner veldig på In Flames, dog noe mer Trash'et Den tidligere vokalisten heter forøvrig Bøgballe hehe. Om du kan gå litt vekk fra In Flames og CoB så kan du ta en titt på Ensiferum og/eller Finntroll. EDIT: Kalmah er finnske, ikke svenske , der gjelder vel også cob/norther/etos/formypain/ensiferum/finntroll også Endret 9. desember 2006 av zirzolan Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Så et Tsjekkisk metal-band på Infernofestivalen i tidlig høst. Het Nozgoroth al zuna. Vanvittig råe riff 7457987[/snapback] hæ? du prater på? Infernofestivlen er på påsken, og det var da ikke noe band som het det sist gang jeg var der 7460366[/snapback] Var nok en liten underground konsert der om du så etter. Bare for venner, og bekjente av styret. Var ikke der selv, men har hørt det skulle være rått. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå