haakie Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hei! Jeg har et problem med den ene pc'en min. På denne jeg sitter på nå fungerer alt flott. På den andre er det noe galt. Jeg kan f.eks gå inn på MSN, men når jeg prøver og snakke med folk står det at meldingen ikke kunne leveres. Jeg kan ikke logge meg inn på IRC, steam, og jeg kan ikke laste ned fra azureus. Jeg kan heller ikke gå inn på en eneste internettside! Noen som hvet noe? -haakie Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Du får altså ikke nett i det hele tatt på PC2? Hvilken ISP har du? Hvilket modem/ruter har du? Lenke til kommentar
haakie Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Du får altså ikke nett i det hele tatt på PC2?Hvilken ISP har du? Hvilket modem/ruter har du? 7442023[/snapback] Jo, jeg får nett, kommer meg inn på msn men når jeg skal snakke med folk kommer det noe om at meldingen ikke kunne leveres. Har Telenor. Ruteren min er en Jensen Airlink al7954. Men det som er merkelig er at jeg har fullt nett på denne pcen, på samme router btw. Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 har det vore slik lenge? gjorde du endringar før det blei slik? lignar litt på dns-problem. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 har det vore slik lenge? gjorde du endringar før det blei slik? lignar litt på dns-problem. 7442137[/snapback] Har ikke gjort noen endringer, har vert slik i en dag max. Noen? Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 reknar med at du har prøvd å starte maskina og routeren på nytt? viss den med problem er kobla til med kabel kan det vere den, prøv en anna kabel Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Prøv winsockfix Endret 6. desember 2006 av la7dfa-com Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Du har ikke prøvd å putte i en nettverkskabel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå