mikk- Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Er det noen som vet av en gratis server med php? har lett i århundrer... Lenke til kommentar
mohuhau Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 betviler sterkt at du har lett i århundrer, apache er den beste(?) og mest brukte webserveren, og den er gratis både til windows og linux (og ellers en del andre også) Lenke til kommentar
Herr_Dude Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Mener du: 1) programvare som gjør at du kan sette opp din maskin som php server eller 2) noen som tilbyr webplass for dine hjemmesider med støtte for php? Dersom 1) apache.org og last ned apache serveren deres + gå inn på php.net og last ned deres binaries... (+ må fikse litt i apache sin konfigurasjonsfil, men dettte kan du lese om i dokumentasjonen). Dersom 2) kan jeg anbefale start.no som gir gratis plass til hjemmesider og har blant annet støtte for php. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 18. november 2002 Forfatter Del Skrevet 18. november 2002 Jo har lett i århundrer og mener alternativ 2. må man ikke ha internett fra start for å ha hjemmesider der? Lenke til kommentar
Herr_Dude Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Nei, ikke nødvendigvis. Du registrerer deg vel samtidig for ett internet abonoment og epost og slikt, men det er gratis og trengs ikke brukes (jeg har registrert meg der og bruker slett ikke det). Du får en home.no.net/brukernavn adresse. Ved nærmere ettertanke mener jeg de tar seg betalt for ett eller annet (ikke men enn en enganssum på 10kr eller noe, som går via tekst melding) husker ikke hva det var for... Registrerte meg for veldig lenge siden, og har ikke måttet betale noe, men en kompis måtte betale denne utgifter for ca et halvt år siden. Det var for å åpne for en eller annen tjeneste (tror kanskje det var for ftp). Så HELT gratis er det ikke :smile: Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 18. november 2002 Forfatter Del Skrevet 18. november 2002 OK! Hjertli' takk, herr_dude! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå