Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

PHP-server

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mener du:

1) programvare som gjør at du kan sette opp din maskin som php server eller 2) noen som tilbyr webplass for dine hjemmesider med støtte for php?

Dersom 1) apache.org og last ned apache serveren deres + gå inn på php.net og last ned deres binaries... (+ må fikse litt i apache sin konfigurasjonsfil, men dettte kan du lese om i dokumentasjonen).

Dersom 2) kan jeg anbefale start.no som gir gratis plass til hjemmesider og har blant annet støtte for php.

Lenke til kommentar

Nei, ikke nødvendigvis. Du registrerer deg vel samtidig for ett internet abonoment og epost og slikt, men det er gratis og trengs ikke brukes (jeg har registrert meg der og bruker slett ikke det). Du får en home.no.net/brukernavn adresse.

Ved nærmere ettertanke mener jeg de tar seg betalt for ett eller annet (ikke men enn en enganssum på 10kr eller noe, som går via tekst melding) husker ikke hva det var for... Registrerte meg for veldig lenge siden, og har ikke måttet betale noe, men en kompis måtte betale denne utgifter for ca et halvt år siden. Det var for å åpne for en eller annen tjeneste (tror kanskje det var for ftp). Så HELT gratis er det ikke :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...