Gå til innhold

Synes dere denne gamer PCen ser bra ut?


Anbefalte innlegg

Jeg har satt sammen en gaming pc jeg har tenkt på, men lurer på hva dere synes om den? Jeg lurer også på om med dette tv kortet, går det da an å ta parabolen (viasat) inn til PCen eller går det bare med vanlig tv?

 

Komplett Gamer i35

 

Kabinett:Cooler Master Centurion 534, Sort, Aluminium Front (Uten Strømforsyning)

 

Strømforsyning: Fortron/Source Epsilon 600W, Blå Vifte, Active PFC, ATX/EPS, SLI, 20/24pin

 

Hovedkort:MSI 975X Platinum PowerUP Ed., I975X, Socket-775, ATX, GbLAN, ViiV, PCI-Ex16

 

Prosessorer:Intel Core 2 Duo E6600 2.4GHz Socket LGA775, 4MB, BOXED m/vifte

 

Skjermkort: Sapphire Radeon X1950 512MB GDDR4, HDCP, PCI-Express, Crossfire Edition (Master

 

DDR2 minne: Corsair TWIN2X 5400 DDR2, 2048MB PC5400 Kit w/two matched CM2X1024-5400C4 Dimm's

 

Harddisk: Samsung SpinPoint T133 400GB SATA2 16MB 7200RPM

 

Optisk leser/brenner:Sony DVD-brenner AWG170AB2 IDE OEM Black DVD+R/+RW/DVD-R/-RW/RAM(Dual Layer

 

Multikortleser/Diskettstasjon: eMagic USB 2.0 multikortleser for CF I/II,SM,MMC/SD,MS,xD

 

Ekstra Lydkort:Creative SB X-Fi XtremeMusic PCI, Bulk

 

Tastatur: Saitek Eclipse Keyboard, blått lys i taster, Sort/Sølv, Laser Cu

 

TV-kort:Hauppauge! WinTV-PVR-150MCE PCI, Tv-kort m/radio, MCE, Retail

 

Mus:Microsoft Wired IntelliMouse Optical v1.1, USB, PS/2 [

 

Skjerm: Samsung 19" LCD Syncmaster 940N TCO-03 1280x1024, VGA, 700:1, 8ms

 

Trådløs USB dongle:CNet Wireless-G USB Dongle 54 Mbps 802.11g, WPA/AES/WPA2

 

Operativsystem:Microsoft Media Center 2005 Norsk

Endret av AsKy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er det bare meg eller er det noe som ikke stemmer?

 

okei det første: du kjøper en pc til 20 000, kan ikke si at dette oppsettet er en våt drøm, og det burde en pc til 20 000 være. Kan du linke hele oppsettet så jeg kan se prisene, orker ikke sjekke en og en ting sjøl.

 

gå også for et bedre grafikk kort

Lenke til kommentar

Gaming til den prisen burde helt klart ha et GeForce8 skjermkort ja..

Da tenker jeg på DirectX10 støtten som du vil savne hvis du ikke har den når spill med DirectX10 støtte rulles ut..

 

Kanskje vurdere et nForce680i SLi hovedkort?

 

Sjekk ut disse:

 

Hovedkort

Asus P5N32-E

EVGA nForce 680i SLi

Asus Striker Extreme

 

Skjermkort:

GeForce 8800

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar
er det bare meg eller er det noe som ikke stemmer?

 

okei det første: du kjøper en pc til 20 000, kan ikke si at dette oppsettet er en våt drøm, og det burde en pc til 20 000 være. Kan du linke hele oppsettet så jeg kan se prisene, orker ikke sjekke en og en ting sjøl.

 

gå også for et bedre grafikk kort

7447663[/snapback]

 

Ja,du sier noe, men jeg er ganske fersk på området så det hadde vært greit hvis du kunne gi meg en pekepinn.

Lenke til kommentar
er det bare meg eller er det noe som ikke stemmer?

 

okei det første: du kjøper en pc til 20 000, kan ikke si at dette oppsettet er en våt drøm, og det burde en pc til 20 000 være. Kan du linke hele oppsettet så jeg kan se prisene, orker ikke sjekke en og en ting sjøl.

 

gå også for et bedre grafikk kort

7447663[/snapback]

 

Ja,du sier noe, men jeg er ganske fersk på området så det hadde vært greit hvis du kunne gi meg en pekepinn.

7449310[/snapback]

 

Beste måten for deg å vise oss alt i oppsettet, er om du registrerer deg på prisguide.no, lager en handlekurv, finner frem de forskjellige delene, og legger den ut så vi alle kan se den..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...