ASCIWhite Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Sjekk denne gutter.. den MÅ jeg bare ha.... Hub Of Dooooooooooom Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 hmm...den var ny ;P Men det var skikkelig fet Lenke til kommentar
saivert Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 fint med et bilde også ikke sant. Så man slipper besøke andre nettsider. Koster deg bare en IMG kode. Det har du vel "råd" til ? Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 int med et bilde også ikke sant. Så man slipper besøke andre nettsider.Koster deg bare en IMG kode. Det har du vel "råd" til ? Nå har jo du vært så snill og ordnet så da trenger ikke jeg Tangemakk... Lenke til kommentar
kalli Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Den var jævli fet da! Sånn skulle jeg nesten kjøpt meg hadde jeg ikke hatt en helt ny hub her, har ikke ubegrenset med penger heller så... Men skjønte ikke helt hva den røde knappen i midten var til. Hva var den til? Lenke til kommentar
Looke Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 og slå den av og på tror jeg:P Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Knappene gjør ingenting, den funker kun som en USB hub, dvs alltid på. Selv synes jeg den er døll, men så er jeg sikkert ikke i målgruppa for dette produktet heller. Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) gggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg Endret 8. desember 2006 av DarkZhade Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Hehe, den var litt små grom.. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå