Aiinen Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hallo. Måtte lage en bruker her på forumet pga. problemer med mitt nyinnkjøpte Gainward GeForce 7950 GT 512mb skjermkort. Problemet mitt er, at jeg rett og slett ikke får skjerbilde :!: Har tenkt på spenningsfeil e.l. men jeg er ikke helt sikkert. Tenkte jeg skulle prøve det i en kammerat sin PC.. Men until then, så hadde jeg satt stor pris på alle tilbakemeldinger ang. hva det kan være. Og _Ja_, vifta går rundt, og jeg har en 550W PSU, så det skal ikke være noe problem når det kommer til nok strøm . Men jeg får bare ikke skjermbilde På forhånd, takk Ole Henrik Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hallo. Måtte lage en bruker her på forumet pga. problemer med mitt nyinnkjøpte Gainward GeForce 7950 GT 512mb skjermkort.Problemet mitt er, at jeg rett og slett ikke får skjerbilde :!: Har tenkt på spenningsfeil e.l. men jeg er ikke helt sikkert. Tenkte jeg skulle prøve det i en kammerat sin PC.. Men until then, så hadde jeg satt stor pris på alle tilbakemeldinger ang. hva det kan være. Og _Ja_, vifta går rundt, og jeg har en 550W PSU, så det skal ikke være noe problem når det kommer til nok strøm . Men jeg får bare ikke skjermbilde På forhånd, takk Ole Henrik 7441431[/snapback] Husket å sette i kontakten til skjermen og slått den på? Har du det, vil nok det enkleste være å teste kortet hos en kompis. Hvis ikke det funker der, er det en plass i PC-en din feilen ligger. Hvis ikke, er det kortet som er defekt. Lenke til kommentar
Aiinen Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Hæhæ Har nok det :!: Men får prøve det hos en kammerat Takk, anyhow=) Lenke til kommentar
HAG Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Noen "gamle" hovedkort kan ha behov for oppdatert Bios for de "dobble skjermkorta" (7950 serien), mitt MSI K8 Diamond er ett slikt, skjermkortet har vel og en inngang for power direkte fra PSU - PCI-E slotten har ikke nok... Kortet er vel av typen som forlanger PSU som minst kan levere ca. 30A på 12V linja(ene). Lenke til kommentar
Aiinen Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Har en 6-pin kabel fra PSU-en til skjermkortet.. Har et MSI K8N NEO4-FI hovedkort, så det skulle ikke være noe problem, egentlig. Men hvis det funker fett hos en kammerat, så har det vel mest sannsynlig noe med hovedkortet å gjøre.. Synes bare det er litt rart at vifta på skjermkortet funker som bare det, men det kommer bare ikke noe skjermbilde =\ Lenke til kommentar
MPR_Sleepy Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Har nettopp kjøpt nye deler jeg også og byttet til et Asus P5NSLI, nforce-570 HK og kjøpt Club3D GeForce 7950 512mb kortet. Setter det inn og starter maskinen.... inget bilde. så begynner noe og pipe no jævlig? så jeg tør ikke annet enn å skru av maskinen =( Det eneste jeg skortet litt på er at det følger med en strøm kabel som splittes i 2 utganger lik de som kommer fra PSU'en... Kan det mene at det skal settes 2 strøm plugger fra PSU til grafikk kortet? høres litt mye ut for meg, men tør ikke gjøre noe i frykt for å brenne av PSU'en =( Nå har jeg bare en plugg koblet til... noen som vet om det er at jeg ikke har 2 PSU plugger koblet til? Har nettopp satt i alle de små jævlene (pardon my french) så det kan også være noe annet som sitter feil... Noen ideer? Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Oppdater biosen på ditt MSI K8N NEO4-FI. Dette kortet har hatt problemer med nvidia kort og det er rettet i en biosoppdatering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå