Blausen Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Lekt meg litt i PS i dag. Egentlig et portrett, helt usminket. Men har lagt på endel fjas og stas i PS. Syns det ble ganske okey til slutt. Usikker på om skjelettet fungerer... En uten og en med sepiafilter Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Skjelletet "blender" liksom ikke sammen med ansiktet. Det ser ut som det er et gjennomsiktig belegg som er lagt oppå. Resten ser flott ut. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Versjon 1 funker best for meg. Skjellettet ser ikke ekte ut, minner mer om et slags halv-gjennomsiktig røntgenbilde. Litt futuristisk feeling som ser tøft ut. Det ser ut som om det ligger over noe av håret i pannen, det ville vært bedre om håret lå øverst, altså på høyre side. Jeg ser ikke om det er håret, eller skyggen av det. Øynene ble bra, liker at pupillene ikke syns. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Nr2 er mest zombie feel for meg. Der blir det ikke så tydelig at hodeskallen ikke er der fra orginalen. Flyter bedre sammen. Hvis du blander fargen fra nr2, og blodflekkene fra nr1 tror jeg det blir bra Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Likte disse bildene,syns begge viket veldig troverdige(krever ikke så mye for å imponere meg da :!: ) Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Dette ble mer redigeringskritikk en bildekritikk. Synes det var fin redigering, men det ble litt for mye. Spesielt de ringene i partiene rundt øynene. Legg mer vekt på å få fram bildet med kameraet enn med photoshop. PS skal bare være et hjelpemiddel til å gjøre bilde bedre, ikke lage hele bildet. For mye redigering gir dårlig resultat. EDIT: Poooooost 2000! Endret 11. desember 2006 av tissedam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå