Kjekssjokolade Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Les her! Vet ikke om jeg har veldig barnslig humor, men jeg faller iallefall lett for promp humor, denne ga meg latterkrampe :!: Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hehe.. Stakkars kvinnfolk Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Hehe.. Stakkars kvinnfolk 7441297[/snapback] Second that Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Haha. Er det mulig?! Nødlande et fly fordi en dame fiser. Amerikanere er kanskje blitt redd for terror, men det får være grenser. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Snart blir det ulovlig å ha med seg tarmgass på fly Men alvorlig talt synes jeg det var vel drastisk å nødlande på grunn av en slik bagatell. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Haha. Er det mulig?! Nødlande et fly fordi en dame fiser. Amerikanere er kanskje blitt redd for terror, men det får være grenser. 7441900[/snapback] de visste ikke dette før flyet landet..... hva hadde du gjort om det lukter vondt og svidd i et fly? landet tror jeg nok. og hvorfor tror du de søkte flyet etter bombe etterpå før kvinnen innrømte det. best å være på den sikre siden. Endret 6. desember 2006 av KRAFortune Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Fikk den der på mail i går faktisk. Dog fra en amerikansk kilde. Må si jeg skjemmes over vegne til hun damen. Folk som slipper ut som naturlige odør på offentlige steder gjør meg kvalm. Lenke til kommentar
Peder ola normann ås Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Haha. Er det mulig?! Nødlande et fly fordi en dame fiser. Amerikanere er kanskje blitt redd for terror, men det får være grenser. 7441900[/snapback] Det ikke pga prompe lukta de nødlanda, hu dama hadde tent fyrstikker for å skjule lukten og da lukta det svidd. Ikke så veldig smart. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Blir vel snart påbudt å slippe dem ut før flyturen starter?! Morsom! Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Passe idiot når hun prøver å skjule lukten med fyrstikker, ingen som vet det er hun uansett. Hadde jeg vært i hennes situasjon hadde jeg bare latt som ingen ting, eller opphold meg på do mesteparten av tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå