carnerd Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Jeg har tenkt å kjøpe nokia N95 da den kommer, men er usikker på om den kommer i music edition. Noen som vet noe om det? edit: forandret emnetittel og innlegg fra store bokstaver til små. Endret 6. desember 2006 av macfjott Lenke til kommentar
lanjan Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 JEG HAR TENKT Å KJØPE NOKIA N95 DA DEN KOMMER MEN ER USIKKER PÅ OM DEN KOMMER I MUSIC EDITON NOEN SOM VET NOE OM DET? 7441179[/snapback] uansett om du kjøper den nå så kan du jo oppgradere den til ME senere Lenke til kommentar
martbo Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Emnefeltet og første innlegg er endret, fordi det var alt for mye bruk av store bokstaver. Vennligst begrens dette neste gang. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Den virker jo ganske musikalsk i utgangspunktet da, men hvem vet? Send mail til Nokia og hør. Ikke forvent et klart ja, dog Lenke til kommentar
Vetrion Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Den virker jo ganske musikalsk i utgangspunktet da, men hvem vet? Send mail til Nokia og hør. Ikke forvent et klart ja, dog 7446030[/snapback] Enig, med den kule snarveien øverst på mobilen:) Synes det er ganske kult det at du kan dra mobilen opp og ned:P Men jeg tror de kommer til å gjøre det samme med N95 som med N73 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå