Dragonstd Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Hej! mina kära norska grannar. Vi ska ha ett LAN i Strömstad ca 20km söder om Svinesundsbron. Ett stort LAN vi har 200 platser. Detta LAN hålls för tredje året i rad. Iår satsar vi på ett grenseLAN. Vi kommer ha turneringar i: CS(Counter-strike) 7500:- i prispengar. DoTa 1000:- i prispengar. Och vi kommer även ha turnering i det klassiska gamla spelet AoE II Conquerors 500:- i prispengar. Vi hoppas att du kommer vara med på detta LAN. Sen får jag inte glömma att nämna det årliga isvaksbadet som går av stapeln varje år, ett mycket attraktivt arrangemang(måste dock finnas is) För mer info och anmälan gå in på www.fryslagg.se Mvh //Fryslagg Crew Lenke til kommentar
Dragonstd Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 Ingen som har lust att komma? Ni kan gärna ställa frågor till mig. jag är en av dom som håller i detta LAN Jeg håper du vill vare med Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 Skal se om jeg får med noen på "harry-lan". Lenke til kommentar
Dragonstd Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. desember 2006 vad bra...SÅ ni bara vet så kostar 150:- en biljett. Biljetten betalas vid plats. Ni behöver inte anmäla er på internet utan ni kan även bara komma om det är så att ni känner för å komme på detta LAN. vore kempe moro om ni kunde komma. Vägbeskrivning till Strömstad kommer opp på hemsidan imorn /Fryslagg Vi har 200 platser Lenke til kommentar
robstr Skrevet 13. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2006 haha. værste er jo at jeg går på folkehøyskole 10 min unna svinesundsbrua er et par på skolen der som er sugent på et lan, så kan jo være at vi tar oss en tur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå