Gå til innhold

Nytt tastatur og mus - erstatter for DiNovo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ingen som har tips her?

7487510[/snapback]

Spørs veldig hvordan form du liker da. Har du prøvd Razer? Razer er et svært godt merke og deres datamuser er egentlig tiltenkt for spilling, men funker bra ellers også.

Jeg har Razer Diamondback. Kostet meg ca 350,- kr.

Hvis du ikke spiller så er det mulig det finnes mye bedre alternativer. Selv bruker jeg ikke Diamondback'en til spilling ettersom min interesse i det siste har vært relativt laber :p

Lykke til med valget da! :thumbup:

Torland

Edit: Obs! Ser at alternativene du har listet er trådlåse muser så det er mulig usb-muser ikke er aktuelle for deg?

Endret av Torland
Lenke til kommentar

Har DiNovo Edge. Meget bra tastatur, men om du kun skal game er vel ikke dette tastaturet det beste.

Tastene på tastaturet ligner veldig på laptop med "Perfect Stroke" som de kaller dette.

Tastaturet egner seg best som multimediakeyboard, da med multifunksjonspekeplate for bruk med feks projektor eller tv. Da trenger man kun tastaturet og er ikke avhengig av mus :)

Edit: Kan legge til at jeg har sølt en halviter sjokomelk på tastaturet og det bestod testen. Ingenting ble ødelagt ei heller klisete... men fikk hjertet i halsen da, heh :ohmy:

Endret av Gojira
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...