Gå til innhold

Blits til minolta uten preflash

Anbefalte innlegg

Skal gå til innkjøp av en blits nå, men er bare en hobbyfotograf og trenger derfor ikke noen store saker.

Skulle gjerne hatt en blits som ikke trenger "preflash" for å måle lys/avstand osv. Vet at Metz 54 klarer dette, er det flere modeller fra f.eks Sunpak, Sony, Minolta, Metz som klarer seg uten preflash i auto? Metz 54 er overkill for mitt bruk, holder med noe lignende Sigma 500 super.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ingen blitsekspert, men har en jeg vurderer å kvitte meg med. Program Flash 5600HS(D). Haken er at jeg sitter med et KonicaMinolta Dimage A2, Battery Pack BP-400 og ekstra batteri som jeg lurer på å selge som en pakke sammen med blitsen. Er blitsen interessant for deg? Beklager dersom det er ufint med en slik henvendelse som dette i forbindelse med spørsmål på forumet.

Lenke til kommentar
Er ingen blitsekspert, men har en jeg vurderer å kvitte meg med.  Program Flash 5600HS(D).  Haken er at jeg sitter med et KonicaMinolta Dimage A2, Battery Pack BP-400 og ekstra batteri som jeg lurer på å selge som en pakke sammen med blitsen. Er blitsen interessant for deg?  Beklager dersom det er ufint med en slik henvendelse som dette i forbindelse med spørsmål på forumet.

7480501[/snapback]

Sjekk PM

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...