Gå til innhold

Fin beskyttelse til bærbar PC?

DawnDusk

Anbefalte innlegg

Hei (beklager om dette er feil forum til dette spørsmålet - men fant ikke annet passende sted)!

Etter mange spørsmål og tråder på forumet, har jeg nå endelig bestemt meg for å kjøpe HP Pavilio dv2130! :)

Men, en slik PC krever beskyttelse mot riper og andre fysjom-faktorer... Jeg lurte derfor på, om det finnes noen "poser" som er laget av stoff? Når jeg første kjøper en liten 14" for å ha i sekken, synes jeg det blir bakvendt å kjøpe en egen bag/sekk for den (skal ha den i en fotosekk).

Men i fotosekken er det et eget for rom for bærbare PC-er, dessverre er det litt dårlig materiale. Derfor ser jeg etter en tynn liten stoffpose som jeg kan ha rundt laptopen, hvor jeg igjen kan ha kraftigere beskyttelse rundt skulle det være behov for det.

Finnes noe slikt tilgjengelig? Den skal ikke tåle noen påkjenninger som fall i bakken etc., men kun beskytte mot riper.

Endret av freq_flyer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Svettie_INAKTIV

Lefdal og Elkjøp og expert selger sånn PC pung av m.a neopren! Det er et fabelaktig stoff til beskyttelse i sekk! Etter at jeg begynte å bruke det har pc'en min sluttet å bli styggere! :hmm:

Vet ikke med sikkerhet at de har til 14", men mener jeg såg d på expert! Uansett, en beregnet til 15.4 maskin vil nok gjør nytten, d ville jeg tatt med meg pc'en og prøvd!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...