araziel Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Se på nasa-tv nå, vann på mars! wawaweewa! Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 http://www.nasa.gov/multimedia/nasatv/ Wee Lenke til kommentar
araziel Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Ropt det til alle på sms og msn, men folk bare "ok? og?" WTF! Dette er jo store greier *sprette 18y glenfiddich* Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Wooohooo... :o Eller? Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Når kan man begynne å reservere tomter? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg skal være igjen på jorda å kjempe til siste ende. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
mkon Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 brb, stikke å bade..... Lenke til kommentar
Brian Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) ooooooo, spennende. har ventet en stund på dette nå, lurer på hva de finner. Kansje er det levende liv der enda, tviler ikke på det, siden bakteriene er meget seiglivet. Endret 6. desember 2006 av Brian_N Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Dette betyr jo at menneskeheten KAN fortsette på en annen planet, og jeg antar det er gode nyheter ja. Sistemann er en råtten ku!* WEHH Endret 6. desember 2006 av andrull Lenke til kommentar
Brian Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Dette betyr jo at menneskeheten KAN fortsette på en annen planet, og jeg antar det er gode nyheter ja. Sistemann er en råtten ku!* WEHH 7443851[/snapback] hahahah, bare stikk du, se hvor lenge du overlever uten luft. Men kan vi beboe mars da? mars har jo ingen atmosfære hvis jeg ikke husker feil? og da må vi bo i hus som er oksygenfylt? litt tyngvint spør du meg. Endret 6. desember 2006 av Brian_N Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Dette betyr jo at menneskeheten KAN fortsette på en annen planet, og jeg antar det er gode nyheter ja. Sistemann er en råtten ku!* WEHH 7443851[/snapback] hahahah, bare stikk du, se hvor lenge du overlever uten luft. Men kan vi beboe mars da? mars har jo ingen atmosfære hvis jeg ikke husker feil? og da må vi bo i hus som er oksygenfylt? litt tyngvint spør du meg. 7443895[/snapback] Har du vann, så er det ikke noe "problem" å lage atmosfære. Dette er vi mennekser eksperter på! CO2 utslipp osv.. er jo atmosfære det også. Husker ikke helt hvordan de hadde tenkt å få ut oksygenet ut av vannet, men de har sine metoder. Og så er det bare å bygge masse utslippverk/kraftverk, og så vil det tilslutt bli en atmosfære. (akkurat som alle utslippene våres her på jorda skaper en "tykkere" atmosfære) Men på jorda så har det nok blitt for mye av det gode. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 okay, men litt kjedelig å dra bare til mars da. må satse friskt på å komme ut av melkeveien. mars er jo ikke så langt unna jorda, så vi vinner vel ikke så mange år før sola sluker oss. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Har du vann, så er det ikke noe "problem" å lage atmosfære. Siden gravitasjonen på Mars ikke er så sterk som på jorda kan det være mulig at Mars ikke klarer å holde fast atmosfæren så den bare forsvinner ut i universet. Bekreftelse: Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Kunne ikke bry meg mindre at de fant vann på mars. De fant SPOR av vann som var i en nyere tid, altså ikke en aktiv elv Lenke til kommentar
Parapraxis Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Ikkeno problem er vel å ta litt i....Hvor mange planeter har blitt terraformet enda liksom? Edit: HA HA , den var morsom Pels Endret 12. desember 2006 av jazzfudge Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Kunne ikke bry meg mindre at de fant vann på mars. De fant SPOR av vann som var i en nyere tid, altså ikke en aktiv elv 7485888[/snapback] Trenger ingen aktiv elv... Funger like bra om det er en frossen elv. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Ser ikke helt hvordan det at det er vann på mars vil kunne gjøre at vi kanskje kan bo der en gang, jeg mener det kan umulig ha vært mye vann iom at det ikke har blitt oppdaget før, og om det skal bo mennesker der trenger de mer vann en litt, man blir lei av cola i lengden -__-. Om det er nen bakteier på mars som ikke har overlevd der på grunn av dårlige kår, kan det bli skummelt å ta de med ned på jorda tilfelle de vokser og spiser oss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå