Peprepupp Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 En nasty side er lagt ute med mitt navn som domene!! Hvordan kan man finne ut hvem som eier domenet? Nå er jeg sur Lenke til kommentar
Blib Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Whois: http://www.norid.no/domenenavnbaser/whois/ Lenke til kommentar
sim Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) http://www.whois.net/ Faen. _Litt_ for treig. Endret 6. desember 2006 av sim Lenke til kommentar
Peprepupp Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Tusen takk=) Men domenet er delt opp sånn her : www.fornavn.etternavn.homo.com . Og da finner ikke www.whois.net noen ting.. Hvorfor det? Andre bryr seg sikkert ikke, men jeg finner siden ganske støtende.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Det er ikke en side i seg selv, det er bare et script som legger inn fornavn.etternavn over homoanimasjonen som vises der. So have no fear. Det er bare en kompis som kødder med deg. Det er ikke en egen webside han har laget med deg som fokus. Og du gikk rett på limpinnen, tydeligvis. Prøv og skriv hvasomhelst istedet for fornavn.etternavn. Du kan skrive navnet til faren din og det vil stå "<navn> is a homo" Endret 6. desember 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Peprepupp Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Haha. Jeg er eid Men takk for hjelpen, folks Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hahaha, morsomt. :!: *Mine innlegg* Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 *Mine også* Morsomt! Daniel Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 pwned ^^ Men, over til det litt mer seriøse, hvem greier å se flest spins? :!: Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Aaaaaarrh - my eyes, my eyes! Ikke gå inn på www.homo.com ! Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Åssen side var det? Når du sier nasty tenker jeg sånn sado eller lignende Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Ææ, så jævlig! Øyna mine! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Nå er like før jeg linker til Monty Python's Spam-sketsj på youtube her. Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Åssen side var det? Når du sier nasty tenker jeg sånn sado eller lignende 7441158[/snapback] Værre Tror også denne siden er kjent under et annet navn, meatspinn Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Aldri vært inne på den, er nyskjerrig men orker ikke gå inn på den. Har vært på nokk av slike ekle sider, blant annet rbo,n00b og goatse... Noen som gidder å forklare hva det er ? Lenke til kommentar
sim Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 En mann som blir pult i rompa mens tissemannen hans hopper opp og ned. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Ok har hørt folk snakker om spins, hva er det for noe? Glad jeg ikke gikk inn på den^^ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Og da tror jeg vi ende diskusjonen her. Vi ser alle hva som er på domenet og jah...vi trenger det ikke her på forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg