Gå til innhold

Hvordan tester jeg at skjermkortet er stabilt?

Anbefalte innlegg

Hvordan tester jeg at skjermkortet er stabilt etter overklokking? Har et XFX 7900GT med Zalman VF900-Cu. Har klokket til 560/822 (560/1644). Er dette i meste laget kanskje? Har brukt nVIDIA Control panel til å klokke. Kjører testen der og så 3dMark05 uten problemer, max temperatur på 60. Men når jeg restarter skrur skjermkortet seg tilbake til 517/732. :hmm: Ganske ny på klokking serru... Trenger gode råd :) Fikk forresten 9542p i 3dMark 05 med 560/822.

EDIT: altså; Hvordan tester jeg at skjermkortet er stabilt etter overklokking?

og; hvorfor skrur skjermkortet seg tilbake etter restart?

Endret av Kula82
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Huk av en rute hvor det står "Bruk instillingene ved oppstart" eller noe lignende.

Er den huket av (altså aktivert) så vet ikke jeg...

7444540[/snapback]

Klikker bare bruk, etter at jeg har testet. Tror ikke det er noe mer å huke av i nVIDIA kontroll panel...? Forslag til andre program til å overklokke?

Lenke til kommentar

Det er jo ikke så mye arbeid å stille opp gpu core og ram på skjermkortet når du starter pc´en.

Da er du ivertfall sikker på at det ikke blir noe tull under oppstart, ikke det at det blir noe tull da, men jeg skjønner ikke problemet helt. Funker fint for meg å justere skjermkort hver gang jeg starter på nytt :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...