nikk0 Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 Vel, nå er 3" turboback'n montert.. Men siden jeg fortsatt mangler kamera, etter at jeg var litt på fylla sist helg, må bildene vente litt.. (Men hvem har ikke sett en s13 med 4" utblås?) Men, må jeg merket det godt. Før ladet jeg maks 0,6bar .. Nå lader jeg maks 0,8-0,9 og har 0,5 på ca 3000rpm Ble finfin lyd i den også.. Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2007 Vel, har ikke fått gjort stort i dag.. Skulle montere FMIC idag, men så var det så fint vær at volleyballen måtte frem. Bare synd at kunnskapen har rustet i vinter =/ Anyways, fikk gjort litt: Her er forøvrig et bilde fra eksosen min, som jeg ikke har fått vist før: Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 Har ikke fått gjort stort i dag heller, men er kommet litt lengre: Bilen sviver iallfall igjen, men nå må jeg finne meg et lite mc batteri, elns.. Og stripsen som holder FMIC'n er KUN der for at jeg skal finne ut riktig høyde før jeg skal sveise festene til den.. Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 Kopier bare inn ett par poster fra et forum hvor loggen min faktisk BLIR oppdatert: Sånn ser bilen ut nå, etter at jeg fikk montert FMIC og satt på fanger: Kjører på orginalfanger, da jeg skal selge styingfronten jeg kjøpte, da jeg ikke trenger den lengre, siden jeg skal ha Sileighty! Ellers så trekk jeg og samboer om noe deksler i trunken: Eller så har jeg sveiset igjen noen rusthull i trunken.. Sleit med forktighet bak i reservehjulsbrønnen, men så det fort ved ei understyling. Derfor har jeg nå kappet litt, pusset litt og sveiset litt baki der.. glemte å ta bilder av det, men sånn ser det ut nå, etter jeg smørt det inn med noe "guffe" jeg fikk anbefalt og kjøpt hos et karroseriverksted. Håper det funker! --- Idag kom første del av ombygningsprosjektet mitt i posten: Og bare for å minne dere på hvordan det skal ende, legger jeg med ett bilde av favoritt bilen min, Svinball's sil80: --- Helvete! Nå har jeg vært ute å byttet klosser bak. Men gikk greit, på passasjersiden, men på førersiden, så greide jeg å knekke den en bolten som går gjennom kalipteren, og inn i "foten", vist dere skjønner.. Har også fått tak i en ny brukt, men kan jeg kjøre 3mil uten denne skruen? Er ca 15km hver vei til der delene ligger.. Kalipteren henger jo fast, men ikke veldig bra.. Uforsvarlig er det nok, men går det? eller vil jeg ødelegge noe? Lakkerte forøvrig kalipteren og litt sånt i samme slengen.. Før: Etter: Skal ta ALLE delene og der jeg ikke kom til i hjulbuen også, men da må jeg få primeraen ut av garasjen først, så jeg kan få denne opp på bukker.. --- Har fått ut bolten ved hjelp av masse varme og hammer. Så nå venter jeg på ny bolt, kommer med fly, så tror den kommer imorgen. Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 Fikk bolten ut ved hjelp av mange hundre grader, og slegge. Så nå er bilen i drift igjen! Sånn ble det når jeg trakk om litt i trunken, skal trekke om resten også..: Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 LIKER bilen din ;D URL til det andre forumet? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Nice, så du skal convertere 180'n til Sileighty, gjør en bra jobb, så får du en bra bil. Kjør pent i sommer, mange andre kan desverre ikke kjøre. Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 Fritz0r: dette er en 200sx, 180sx s13 har sr20det motor (2l turbo) mens denne 200sx s13 har ca18det (1.8 turbo) .. Men takk! SvennAndre: http://www.nccn.no/forum/viewtopic.php?t=4397 Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 Takk! Din er jo fet fra før da, men jeg hadde en VESENTLIG dårligere utgangspunkt. Og så gav jeg nok ca 1/3 av det du gjorde.. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 nja, var ute etter en som var strøken, og behandlet pent, så jeg gikk for denne Men virker som det kommer rust nå, og at rustarbeidet/lakkinga er gjort på måfå. :S Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 På fredag fikk jeg byttet olje og montert sandwichplata, så nå har jeg oljetrykk og temp som virker også! Og for å teste at de virker, så tok jeg meg en tur på glattkjøringsbanen i kr.sand igår.. De virket, og jeg hadde det helt konge! Eneste problemet er at jeg har litt lite motor, og ingen diff sperre. Skulle også hatt en shortshift.. Det merket jeg godt.. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Dette blir bra. Stå på! De dekkene så litt slitne ut Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Litt slitne, men på langt nær så slitne som mange andre's dekk.. Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 Vel, da var bagasjerommet ferdig. Ser ut som det er fargeforskjeller på bilde, men alt er SVART. Selv er jeg fornøyd. Hva synes folket? Nå gjenstår det bare å sette 2 8"'ere i hattehylla. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Fine greier. Ser fram til å få sett bilder av anlegg og watt Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 Noe store greier blir det ikke. Men fikk 2 8" subber av dama til bursdagen i går.. Rockford Fosgate Punch P2D48. Så trenger jeg en bedre forsterker etterhvert.. Man skal ikke ha noe "løse" basskasser i bagasjerommet, da det går gårlig overens med drifting, og snowboard i bagasjerommet. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Link til godsakene? Gratulerer på overstått btw! Nei, drifting, eller litt "rå" kjøring med ting løst i bagasjerommet generelt er en dårlig ide. Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 tror det er disse: Hun var litt usikker.. http://www.bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=1863 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg