nikk0 Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2007 Okay. Takk. Kommer også til å demontere det meste i motorrom og lakkere motorrom i matt svart.. Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Her har jeg fått fjernet de gamle lyktene.. Og her er de nye lyktene montert.. : Hva synes folk? Selv er jeg skeptisk, men tror det har litt med at den ene ikke passer ordenlig inn, da festene er litt skeve etter at jeg har brukt bilen som brøytebil ved noen anledninger i vinter.. =/ Det viser veldig godt på nest nederste bilde, på passasjersiden. 1cm glipe under lykten, og lykten ligger 5mm over panseret.. Dette skal selvsagt fikses.. Men ikke før jeg overtar garasjen (og huset!) i slutten av måneden.. Tenker jeg tar det samtidig som jeg skal tilpasse bodykitet, og montere FMIC Ikke vær redd for å si det du mener.. Har allerede hørt, bl.a. at lyktene ser jævlige ut, og at jeg må beholde de. Selv vet jeg ikke ennå. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Syns de nye passet bedre enn de gamle OT: Fikse signaturen din, gamle bilen som står der? :!: Lenke til kommentar
crx-vtec Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Hadde hatt de gamle med sleepy eyes jeg Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Hva mener du med det da? :!: Lenke til kommentar
crx-vtec Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 La frontlyktene stå halveis oppe, det er utrolig pent å se på! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 La frontlyktene stå halveis oppe, det er utrolig pent å se på! 8091433[/snapback] Ok. takk. Kan se bedre ut det ja Lenke til kommentar
oletider Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Syns de nye passet bedre enn de gamle OT: Fikse signaturen din, gamle bilen som står der? :!: 8078405[/snapback] han har jo den bilen også ennå da, Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2007 Hadde hatt de gamle med sleepy eyes jeg 8090436[/snapback] Joda, de er fine da. Men de er udugelige som lys da.. lyser jo kun om 3m foran bilen da.. Etter annen alternativ er park + ekstralys. Lenke til kommentar
boffer1 Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 har du bulka bilen ?? eller så æ bare feil hehe Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 Lange siden jeg har vært her nå.. Ja, boffer1, jeg har bulket. =/ Eller ei kjerring som bulket meg da.. Men har nå fått ny skjerm og startet å pusse på den.. Har også, til alles glede (regner jeg med) satt på vippelyktene igjen, og fikset sleepyeyes. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Nice Silvia litt orginalt med andre typer front lykter, men du får sette på hva du mener er best for din bil. keep up the good work Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 Ekke silvia .. Eller, heter jo det i US.. MEN; den skal få silvia front nå, etter planen.. Har fått tak i panser og skjermer, så venter jeg bare på pris på lykter + grill. Går alt i boks, blir fronten noe alla denne: Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Ekke silvia .. Eller, heter jo det i US..MEN; den skal få silvia front nå, etter planen.. Har fått tak i panser og skjermer, så venter jeg bare på pris på lykter + grill. Går alt i boks, blir fronten noe alla denne: 8544242[/snapback] Den fronten der ser mye bedre ut enn sånn som din var(er) i mine øyne i alle fall Stå på! Snakket senest i går kveld med en fra byen her som driver med S15 prosjekt på en S14. Det så ganske bra ut også Ser fram til Olehenri sitt S15 prosjekt på en S13. Kan bli interessant. Men tilbake til din bil. Det ser liksom så mye mer stilrent ut når du får lyktene på den måten. Er det der fargen du hadde planer om også? Eller er denne mer rød enn den du skal ha? Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Tror fargen jeg har valgt er litt mer orange.. Håper jeg. Men er litt i tvil nå. Både nissan og ford har en fin orangefarge jeg kunne tenkt meg.. Lenke til kommentar
Buggene Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Nydelig bil Vanlige lykter er finere enn vippelykter, men det gjeller å finne de rette. De du hadde var ikke så fine Men Det er eingenting som er finere enn en 200sx med clean styling Ikke sett på overdreven vinge!! De ødelegger hele bilen. Ta heller en liten en! Fargen du har planer om tror jeg kommer til å passe perfekt:) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Dropp vinge i det hele tatt. En pen 200SX (S13) ser så utrolig bra ut uten vinge. Endret 8. mai 2007 av fredrik Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Ja dropp vinge! S13 rompa er sexy uten! Ble gla av å lese du hadde satt på igjen vippelyktene og modda sleepy`s, det er utrolig fett! Gleder meg selv nå til å komme igang med s13.5 prosjektet jeg har planer om, må bare få solgt civicen å handla s13 Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Denne bilen kan bli tøff. Men for å være ærlig liker jeg ikke helt de runne lyktene men det er smak og behag Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 Denne bilen kan bli tøff. Men for å være ærlig liker jeg ikke helt de runne lyktene men det er smak og behag 8574841[/snapback] Hadde du lest litt i tråden, og ikke bare estt på bildene hadde du også fått med det at de runde lyktene ble testen, demontert og solgt ganskje kjapt..! Har nå de orginale vippelyktene, med sleepyeyes mod. Men har bestilt meg silvia panser og skjermer, er i prisdiskusjon på lykter og grill til silvia. Etter det, mangler jeg en frontfanger og noen brakketter til lyktene .. Vist dette går som jeg håper får jeg en slik front: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg