-JallaMann- Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Knall bil Men mener å huske at man skal være obs på turboen i S13 dersom bilen har gått 100 000km+ og turbo ikke er bytta. Ellers så er jo eksosanlegg og chip en enkel vei til 200-220hk på de bilene der Lenke til kommentar
Eplejus Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Tror det skal være 0,6 bar originalt på S13. 7516857[/snapback] På S13 er det orginalt 0.9 bar, på S14 er det 0.6 Bar Man bør helst ikke kjøre over 1.2 Bar på den orginale turboen om du vil at den skal leve en stund. 7519678[/snapback] Er det T25 turbo på S13? Eller er det også S14? Trodde det var en T25 på 0,6 bar i S13 jeg, men så feil kan man ta 7520540[/snapback] S13 kom med T25 turbo ja, mens S14 har en T28 turbo Lenke til kommentar
oletider Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 han sa at det var t28 turbo denne bilen tror jeg Lenke til kommentar
oletider Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 vil gjerne se bilder av bilen som den er nå? Lenke til kommentar
oletider Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 må du vise folk her va du gjør med 200sx`n får tia da, bilder og planer. Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Hadde helt glemt vekk denne tråden, så blir litt copy/paste fra nccn-forumet: Fjernet dashbordet forrige helg, for å bytte det: Se hva jeg fant på kottet! Det må jo kunne brukes til noe.. Vel, etter noen timer med avfetting, vasking, tørking, grunning og lakking: Som dere ser gjenstår det fortsatt en del igjen før dashbordet er ferdig.. Og, ja, orangefargen som er brukt i interiørdetaljer, skal selvfølgelig bruker på utsiden av bilen også.. --- Kan ta en update nå, da naboen kom ned å jagde meg inn. Påstod at vinkelkutter og pussemaskin ikke passet seg på lørdag kl 23. Hørt sånn tull? Tror jeg må lydisolere garasjen.. =/ Men fikk det vekk med barberblad-sak med håndtak, og citrusspray.. ALT dette ble skrapet av, før jeg brukte citrusspray og skrubb..: Sånn ble det etter skraping og skrubbing: Er også nesten ferdig med interiøret, venter bare på noen målere som skal inn under cd-spilleren. 3stk 2". Turbotrykk, A/F og oljetemp er planen. De skal da inn der det er tegnet en rød firkant: Ellers er det masse jeg ikke er fornøyd med, som bl.a. finishen på midtkonsollen. Men har ikke bry til å gjøre noe med det ennå.. Får se når jeg får gjort ferdig andre ting kanskje.. Lenke til kommentar
boffer1 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 nå må du komme mæ flere bilder snart:Phehe Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 skal se om jeg får inn noen flere bilder etterhvert... må bare bli ferdig med bakluka, så kommer det bilder.. Noen som vet en ca. pris på å bytte kanaler på en slik bil? Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg må si at valget ditt å lakkere paneler innvendig i oransje overrasket meg litt, men skal ikke si verken negativt eller positivt før jeg ser utsiden Venter i spenning på flere bilder. Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Jeg må si at valget ditt å lakkere paneler innvendig i oransje overrasket meg litt, men skal ikke si verken negativt eller positivt før jeg ser utsiden 7901756[/snapback] Det kan jeg godt forstå, så det er greit det.. Men utsiden SKAL bli samme farge den også. (Nissan CS0 Orange/Bronze) Det står bare litt på hvor flink jeg er til å spare.. : Men, over til grunnen til denne posten.. Endelig er bagasjeluka ferdig : Finishen er jeg ikke fornøyd med, men jeg kommer til å gjøre det bedre neste gang. D.v.s.: da jeg skal lakkere den orange..! Har også byttet skiver i imstrumentpanelet: Endret 12. februar 2007 av nikk0 Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Nice! Pen farge du har valgt! Ble også svært pent med nye skiver i dash'n! Men tror jeg hadde gått for noen andre felger.. Noe mer gummi, og med litt kant på! Noe sånt som Volk Racing TE-37 eller SF Challenge Personlig så elsker jeg TE-37, så det er de jeg ville gått for.. Men smaken er som baken! Btw, drit i det folk sier om at du må bytte til sr20det.. Er stålblokk på ca18, så den tåler litt mer juling! Om du vil koste på motoren noe, så bytt ut litt innmat (stempler og råder om ikke annet) og kanskje en hissigere turbo (ikke nødvendigvis større)! En annen felg du kan se på er jo 5zigen FN Hyper Black.. Drittøft på 200sx! Endret 12. februar 2007 av Keltern Lenke til kommentar
oletider Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 helt enig med deg keltern, kantfelger, har sagt det før og sier det igjen. skal rappe felga dine når du er her i garasjen så du må ha nye:P skuffende med skive til 260 da, heler hatt den somm gikk til 300 Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Liten vits med det, når man ikke kommer lenger enn halveis! 260 er da nok det.. Er jo tøft når/om nåla går lenger enn speedometeret viser! Endret 12. februar 2007 av Keltern Lenke til kommentar
oletider Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 hadde ingen problem med å bunne speedometeret:P Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 JAAAAAAA! *skrike* Endelig går bilen som den skal igjen.. Fullt drag i hele registeret.. Etter mye feilsøking på turbo, ic-slanger, dyser, etc, viste det seg at 1050,- på ei ny bensinpumpe var det som trengtes..! Så nå er det bare å vente på all trimdelene som kommer Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 Slenger opp noen bilder også, si i fra vist dere synes det er for mye bilder.. Fete felger? Skal se om jeg får på noe mer gummi. Har 195/75-R14 nye piggdekk liggende.. Men setter jeg de på, MÅ jeg kjøre fint .. =/ Et motorrom bilde: (Jada, jeg burde ha vasket her, vet det..!) Lenke til kommentar
MeSs Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Tror det skal være 0,6 bar originalt på S13. 7516857[/snapback] På S13 er det orginalt 0.9 bar, på S14 er det 0.6 Bar Man bør helst ikke kjøre over 1.2 Bar på den orginale turboen om du vil at den skal leve en stund. 7519678[/snapback] Er det T25 turbo på S13? Eller er det også S14? Trodde det var en T25 på 0,6 bar i S13 jeg, men så feil kan man ta 7520540[/snapback] S13 kom med T25 turbo ja, mens S14 har en T28 turbo 7521345[/snapback] S13 CA18DET kom med T25 turbo, disse holder til 250-260hk.. S13 SR20DET, derimot. Kom med en mellomting av T25 og T28 faktisk Har selv en 200sx.. Har prosjekttråd på bilforumet. Coilovers, sr20det redtop s13 motor, apexi powerfc datasprut osv osv Ta gjerne en titt! http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=141559 Lykke til! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Kjør på med bilder! Sinnsykt tøff bil du har, veldig fin farge!! Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 Fin farge? Tenker du på den hvite? For da må du nyte den, mens du kan. For den blir orange med blacktop i løpet av våren håper jeg.. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Fin farge? Tenker du på den hvite? For da må du nyte den, mens du kan.For den blir orange med blacktop i løpet av våren håper jeg.. 7986426[/snapback] Mente den du har valgt da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg