nikk0 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Vel, i går ble jeg eier av en Nissan 200sx s13 '91 modell. I denne sitter det en turbomatet 1,8 motor med 170 hk orginalt.. Har ikke særlig specs på den her og nå. Men knipset 3 bilder, bedre bilder kommer når været tillatter det.. Tilbakemeldinger? Endret 26. september 2007 av nikk0 Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 har du noen spesielle planer som styling? hvor mye ga du får den? skal du lakkere den? Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Skal nok ha på noe plastikk (les: styling) etterhvert, men i første omgang skal motor ha ei overhaling og interiør skal byttes. ALT fulgte med nytt, må bare montere Og litt trim tror jeg kommer foran plastiken.. Men det kommer! Pris er uvesntlig. Tipp. Skal lakkere den etterhvert håper jeg, orange eller mørk lilla metallic.. Endret 6. desember 2006 av nikk0 Lenke til kommentar
Domi9q Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 gratulerer tatt deg bra opp fra primera til 200sx. Planen min er å konvertere til japsefantast også Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Jepp.. Steget i gradene nå.. Primeraen skal selges. For den for 50k/bud. Japsebil er digg.. Spess Nissan! Lenke til kommentar
Domi9q Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 desverre men er nokk honda som blir min sti blir sikkert også å lage meg en plastic ræzer Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Gratulerer med fin bil! Er den i utgangspunktet rød? Lenke til kommentar
oletider Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 dæven, så har du ikke sagt noe? snakka jo med deg på tlf, men bare om penger, men du sa ikke at du har handla bil. jævla tulling, må si ifra om sånt. Lenke til kommentar
oletider Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 grattis foresten:) blir gøy å prøve kjøre til helga da. Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Grattis med ny bil da! Godt å se at du forsatt holder fast NIssan Synd at du skal selge Primeran da menmen, må jo selge når nye prosjekter er på gang. Lykke til! Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 desverre men er nokk honda som blir min sti blir sikkert også å lage meg en plastic ræzer 7441560[/snapback] Honda er fine biler det og. s2000 da eller? prelude eller crx kanskje? Gratulerer med fin bil! Er den i utgangspunktet rød? 7442815[/snapback] Takk. Ja, har vært rød, er det inni motorrom ennå, så du det på slepekroken, eller er du magisk? dæven, så har du ikke sagt noe? snakka jo med deg på tlf, men bare om penger, men du sa ikke at du har handla bil. jævla tulling, må si ifra om sånt. 7443204[/snapback] Regnet jo med at du fortstod såpass, låner jo ikke så mye penger av deg for gøy.. Grattis med ny bil da! Godt å se at du forsatt holder fast NIssan Synd at du skal selge Primeran da menmen, må jo selge når nye prosjekter er på gang. Lykke til! 7446129[/snapback] Takk! Vel, er litt synd å selge primeraen, blir en trist dag. Men foreløpig har jeg begge da.. (Primeraen er blitt "kone"bil) Men holder iallfall fast ved nissan, og det kommer jeg til å fortsette med! Flott riskoker 7448583[/snapback] Takk! Lenke til kommentar
CrazyEagle Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Ja, har vært rød, er det inni motorrom ennå, så du det på slepekroken, eller er du magisk? 7449280[/snapback] Tror han så det på slepekroken, det gjorde iallfall jeg, hehe. Men gratulerer med ny bil, veldig pen Lenke til kommentar
Domi9q Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 hehe, ja du gjetta riktig. Har kikket litt på prelude. Skimter faktisk litt rødfarge i åpningene på fronten. Tipper du ga ca 100k-130k Lenke til kommentar
Frank Stokke Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Du kjøpte den vel ikke i vest-agder? i så fall fant jeg den på autodb 50 000 kr, 175 000 km den er i hvertfall helt lik Lenke til kommentar
Ixil Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Gratulerer med ny bil, husk at når du trimmer så sjekk etter TUV-papirer og slikt om du vil få godkjent den senere. =) Den bilen har jeg ikke erfaring med, men har noen venner som har den typen og S14.. Blir nok gøy å drifte, hvis du skal bli det da. Hvor mye ga du for den her da? =) ~Ixil Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Gratulerer med fin bil! Er den i utgangspunktet rød? 7442815[/snapback] Takk.Ja, har vært rød, er det inni motorrom ennå, så du det på slepekroken, eller er du magisk? Ja, jeg er magisk. Syntes bare jeg skimtet noe rødt på bildene dine: Endret 8. desember 2006 av Jarbra Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 hehe, ja du gjetta riktig. Har kikket litt på prelude. Skimter faktisk litt rødfarge i åpningene på fronten. Tipper du ga ca 100k-130k 7450473[/snapback] Der siktet du høyt! Tror du jeg driter penger? Du kjøpte den vel ikke i vest-agder? i så fall fant jeg den på autodb 50 000 kr, 175 000 km den er i hvertfall helt lik 7450637[/snapback] Du er inne på noe der ja. Er den bilen. Gav ikke det, fikk den ned litt til, og så slo jeg til.. Gratulerer med ny bil, husk at når du trimmer så sjekk etter TUV-papirer og slikt om du vil få godkjent den senere. =) Den bilen har jeg ikke erfaring med, men har noen venner som har den typen og S14.. Blir nok gøy å drifte, hvis du skal bli det da. Hvor mye ga du for den her da? =) ~Ixil 7452545[/snapback] Huff, jeg siklet og på s14, da hovedsaklig på en s14a, men det ble for dyrt for meg, har ikke 200k i lommeboka jeg.. =/ Ja, jeg er magisk. Syntes bare jeg skimtet noe rødt på bildene dine: 7455344[/snapback] Godt du er oppmerksom! Det er en del sjønnhetsfeil, men det er ikke så viktig foreløpig synes jeg. Det viktigste er å få den i topp teknisk stand. Så kan lakkeringen kommer når jeg får tid/penger/kunnskap til det.. Det som er på lista foreløpig: - Nytt bensinfilter - Nytt oljefilter - Oljebytte på motor, girkasse og diff. - Rense luftfilteret. (HR konfilter - kan jeg bruke KN's rensesett? Kjøpte KN olja når jeg monterte KN på primeraen..) - 2 nye coiler - Nye plugger Så når jeg får lønning: - Frontsett (6,5" RF komponentsett) - Audison SRx5 (5 kanal forsterker) Som headunit er planen å bruke pc og touchscreen.. Har en 7" touch ++ fra carputer.no liggende.. Lenke til kommentar
_carinata60_ Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Kast ut stero'n, legg penger i swap Hadde vært Najs med sr20det.. Fin bil, liker dem i hvit ass Menne, kjøp deg noen nye rims.. Lykke til Mvh Lenke til kommentar
crx-vtec Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Sier det samme som carinan, syns det er morro med litt drift style over 200sx'r! Er for mange som har blitt litt for mye jall preg over. Grattis med morsom bil (er litt svak for s13 selv) Lykke til videre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg