Dimanche Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Nå skjedde det igjen! Hvorfor kan de ikke bare lage noe som virker! Måtte bare få det ut. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Har aldri skjedd meg før. Kanskje du burde revurdere åpningsteknikken din? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Bytt melk! Q-melk med skruåpning er så utrolig mye lettere. Med mindre du ikke liker smaken da. Selv smaker jeg bare såvidt forskjell, ikke til noens favør. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Bytt melk! Q-melk med skruåpning er så utrolig mye lettere. 7440275[/snapback] QFT! Kjøper bare Q-Melk. Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Bytt melk! Q-melk med skruåpning er så utrolig mye lettere. Med mindre du ikke liker smaken da. Selv smaker jeg bare såvidt forskjell, ikke til noens favør. 7440275[/snapback] Tror faktisk jeg bør vurdere det ja, men det er absolutt verst med 1,5 literenen. Virkelig bare meg som er slik? Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Min er også sånn Så jeg åpner den litt forsiktig. Men Q-melk er kjempegodt, og så har den en god åpning Men hva har du oppi melka? Brun melk? EDIT: Nei, var bare bunnen. Endret 6. desember 2006 av WhiteDragon Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Aldi vært borti. Slenger meg på Satrucci_'s forslag, revurder åpningsteknikken din. Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Min er også sånnSå jeg åpner den litt forsiktig. Men Q-melk er kjempegodt, og så har den en god åpning Men hva har du oppi melka? Brun melk? EDIT: Nei, var bare bunnen. 7440327[/snapback] Faktisk ikke, men mobilkameraer er jo ikke så gode da. At det går an at et så mislykket produkt kom på markedet. Melken er det ikke noe galt med, men innpakningen.... Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Voldtar du den med sløv kniv, eller? Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Voldtar du den med sløv kniv, eller? 7440413[/snapback] Neida, jeg var bare tørst jeg. Det er ikke førstegangen heller. Lenke til kommentar
Peprepupp Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Hey! sorry for off-topic, men jeg lurer på en ting. Dere som smaker forskjell på Q-melk og Tine-melk.. Det er akkurat samme melken. Ku er ku, og melk er melk. Eneste er at Q har skrukork. Men, men. Landbrukshalvtimen er over for denne gang! Ha en fortsatt fortreffelig aften med herlig melkekartongdiskusjon Endret 6. desember 2006 av Peprepupp Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Hey! sorry for off-topic, men jeg lurer på en ting. Dere som smaker forskjell på Q-melk og Tine-melk.. Det er akkurat samme melken. Ku er ku, og melk er melk. Eneste er at Q har skrukork. Men, men. Landbrukshalvtimen er over for denne gang! Ha en fortsatt fortreffelig aften med herlig melkekartongdiskusjon 7440430[/snapback] Når vi først er off-topic, noe som strengt tatt burde være lov i OT-baren, er det bare meg som klarer å kjenne forskjell på vanlig og økoligisk melk? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg har aldri hatt problemer med å åpne Tine melkekartonger, kanskje det er du som gjør noe feil? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Man har ikke akkurat flust med finmotorikk om man ikke klarer å åpne en melkekartong. Du er vel en av de som glemmer kniver i mikrobølgeovnen og? Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg har aldri hatt problemer med å åpne Tine melkekartonger, kanskje det er du som gjør noe feil? 7440494[/snapback] Tror ikke det, har ikke noe problem med vanlige, men 1 1/2 literne er så å si umulige. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Her i Møre og Romsdal hadde de problem med det en periode. Var noe med at de hadde fått en ny maskin på meieriet som hadde for sterk varme ved liming.. eller noe sånt Kanskje ditt lokale meieri også har noen problemer? Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Her i Møre og Romsdal hadde de problem med det en periode. Var noe med at de hadde fått en ny maskin på meieriet som hadde for sterk varme ved liming.. eller noe sånt Kanskje ditt lokale meieri også har noen problemer? 7440698[/snapback] Tja kanskje det, men da gjelder det i så fall for hele Bergen. Noen vestlendinger som skjønner hva jeg mener? Endret 6. desember 2006 av Dimanche Lenke til kommentar
Peprepupp Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Hey! sorry for off-topic, men jeg lurer på en ting. Dere som smaker forskjell på Q-melk og Tine-melk.. Det er akkurat samme melken. Ku er ku, og melk er melk. Eneste er at Q har skrukork. Men, men. Landbrukshalvtimen er over for denne gang! Ha en fortsatt fortreffelig aften med herlig melkekartongdiskusjon 7440430[/snapback] Når vi først er off-topic, noe som strengt tatt burde være lov i OT-baren, er det bare meg som klarer å kjenne forskjell på vanlig og økoligisk melk? 7440464[/snapback] Du skal nok smake forskjell, og det er fordi økologisk melk ikke er homogenisert. At melka blir homogenisert betyr at fettpartiklene som er i melka blir "knust" slik at de ikke dannes klumper som flyter opp. Det er derfor man må riste økologisk melk så mye. Så du har nok helt rett i at du smaker forskjell på økomelk og vanlig melk Endret 7. desember 2006 av Peprepupp Lenke til kommentar
DNA Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Er glad for at jeg har kork på laktoseredusert melk, vanlig melkeåpning er noe dritt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Bytt melk! Q-melk med skruåpning er så utrolig mye lettere. Med mindre du ikke liker smaken da. Selv smaker jeg bare såvidt forskjell, ikke til noens favør. 7440275[/snapback] Og ta til takke med mjølk som ikkje smakar godt? Nei takk! Hadde du brukt riktig teknikk ville ikkje dette vært noko problem, har aldri opplevd liknande. Hey! sorry for off-topic, men jeg lurer på en ting. Dere som smaker forskjell på Q-melk og Tine-melk.. Det er akkurat samme melken. Ku er ku, og melk er melk. Eneste er at Q har skrukork. Gjeld dette appelsinjuice og kanskje? At alle smakar likt? Endret 7. desember 2006 av Zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå