Gå til innhold

Hvorfor går melkekartongene alltid i stykker?

Dimanche

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bytt melk! Q-melk med skruåpning er så utrolig mye lettere. Med mindre du ikke liker smaken da. Selv smaker jeg bare såvidt forskjell, ikke til noens favør.

7440275[/snapback]

Tror faktisk jeg bør vurdere det ja, men det er absolutt verst med 1,5 literenen. Virkelig bare meg som er slik?

Lenke til kommentar
Min er også sånn

Så jeg åpner den litt forsiktig.

Men Q-melk er kjempegodt, og så har den en god åpning

Men hva har du oppi melka? Brun melk?

EDIT: Nei, var bare bunnen.

7440327[/snapback]

Faktisk ikke, men mobilkameraer er jo ikke så gode da. At det går an at et så mislykket produkt kom på markedet. Melken er det ikke noe galt med, men innpakningen.... :wallbash::realmad::yucky:

Lenke til kommentar

Hey! sorry for off-topic, men jeg lurer på en ting. Dere som smaker forskjell på Q-melk og Tine-melk.. Det er akkurat samme melken. Ku er ku, og melk er melk. Eneste er at Q har skrukork.

Men, men. Landbrukshalvtimen er over for denne gang! Ha en fortsatt fortreffelig aften med herlig melkekartongdiskusjon :)

Endret av Peprepupp
Lenke til kommentar
Hey! sorry for off-topic, men jeg lurer på en ting. Dere som smaker forskjell på Q-melk og Tine-melk..  Det er akkurat samme melken. Ku er ku, og melk er melk. Eneste er at Q har skrukork.

Men, men. Landbrukshalvtimen er over for denne gang!  Ha en fortsatt fortreffelig aften med herlig melkekartongdiskusjon :)

7440430[/snapback]

Når vi først er off-topic, noe som strengt tatt burde være lov i OT-baren, er det bare meg som klarer å kjenne forskjell på vanlig og økoligisk melk? :hmm:

Lenke til kommentar
Her i Møre og Romsdal hadde de problem med det en periode. Var noe med at de hadde fått en ny maskin på meieriet som hadde for sterk varme ved liming.. eller noe sånt :p

Kanskje ditt lokale meieri også har noen problemer? :)

7440698[/snapback]

Tja kanskje det, men da gjelder det i så fall for hele Bergen. :hmm::dontgetit:

Noen vestlendinger som skjønner hva jeg mener?

Endret av Dimanche
Lenke til kommentar
Hey! sorry for off-topic, men jeg lurer på en ting. Dere som smaker forskjell på Q-melk og Tine-melk..  Det er akkurat samme melken. Ku er ku, og melk er melk. Eneste er at Q har skrukork.

Men, men. Landbrukshalvtimen er over for denne gang!  Ha en fortsatt fortreffelig aften med herlig melkekartongdiskusjon :)

7440430[/snapback]

Når vi først er off-topic, noe som strengt tatt burde være lov i OT-baren, er det bare meg som klarer å kjenne forskjell på vanlig og økoligisk melk? :hmm:

7440464[/snapback]

Du skal nok smake forskjell, og det er fordi økologisk melk ikke er homogenisert. At melka blir homogenisert betyr at fettpartiklene som er i melka blir "knust" slik at de ikke dannes klumper som flyter opp. Det er derfor man må riste økologisk melk så mye. Så du har nok helt rett i at du smaker forskjell på økomelk og vanlig melk :)

Endret av Peprepupp
Lenke til kommentar
Bytt melk! Q-melk med skruåpning er så utrolig mye lettere. Med mindre du ikke liker smaken da. Selv smaker jeg bare såvidt forskjell, ikke til noens favør.

7440275[/snapback]

Og ta til takke med mjølk som ikkje smakar godt? Nei takk!

Hadde du brukt riktig teknikk ville ikkje dette vært noko problem, har aldri opplevd liknande.

Gjeld dette appelsinjuice og kanskje? At alle smakar likt? :thumbup:

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...