brannmannsam Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Har en norsk utgave av winXP pro med sp2. Skulle så gjerne hatt en engelsk utgave. Vil det gå ann å bruke den norske cdkey'en jeg har på en engelsk utgave? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Mener det er sann at så lenge du har cd-keyen kan du bruke alle språk så lenge det er samme versjon. Altså home edition eller professional. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Feil. Norsk nøkkel funker kun på norsk XP og omvendt. Men du klarer kanskje å få tak i en engelsk MUI pakke en plass. Men har opplevd endel kluss med de. -C- Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) edit: glem det jeg sa. tror jeg misfrsto spørsmålet. Sempron Endret 7. desember 2006 av Sempron Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 jeg bruker engelsk key på norsk.. funker fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå