hernil Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) har et spill jeg skal spille som tar veldig mye cpu! derfor tenkte jeg å avslutte så mange unødvendige prosesser som mulig... spillet trenger tilgang til internett. ellers har jeg en logitech V500 trådløs mus som jeg helst vil bruke, (kan til nøds bruke tuchpad...) legger opp to bilder av prosessene, kan noen være så snille å si hvem som er trygge å avslutte? ps. aner ikke om dette er rett sted å spørre... hvis denne er feilpostet kan noen vennligst flytte den til riktig sted. tusen takk! Uten_navn1.bmp Endret 6. desember 2006 av hernil Lenke til kommentar
Blib Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Du kan vel strengt tatt avslutte nesten alle som er kjørt av "nils herde." Du ser sånn ca på prosessnavnet hvilket program det er. Og var jeg deg ville jeg rydda opp i maskinen min. Slett alt av jalleprogrammer, fiks Oppstartslisten og finn ut hvilke programmer du bruker. Dette vil bety mye for oppstartstid og hastighet. I tillegg vil du få bedre kontroll på PCen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå