avalaker Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hei! Driver å redigerer litt, men det er en lyd jeg ikke finner, skal prøve å forklare. Når noen forteller en "dårli" vits så bruker det å vere en trommevirvel eller noe i slutten, det gjør vitsen litt betre hehe. Feks: Hvorfor har nissen så store baller? Han kommer bare en gang i året! (så kommer trommene i slutten) KA-PING! Noen som kan hjelpe meg Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Har ikkje høyrd nokon av dei, men lydane som heiter noko med «drumroll» i pakkane instrmnt.zip og instrmnt2.zip på denne sida eller dei lydane du finn her kan vere det du leiter etter. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Heisann.. Brukte selv en sånnen på en film jeg lagte for å få den litt bedre Fant faktisk lyden igjen, og den finner du ved å klikke her Håper det var en slik du trengte Lenke til kommentar
avalaker Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 Heisann..Brukte selv en sånnen på en film jeg lagte for å få den litt bedre Fant faktisk lyden igjen, og den finner du ved å klikke her Håper det var en slik du trengte 7450296[/snapback] Takk for svar begge to, men det var din trommelyd eg trengte steffenz!! Takker! God jul foresten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå