manpower Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Dere harvel sett den blanke metal platen på kortet. Den er på andre siden av det gpu er. Jeg syns den blir veldig varm!!! Brenner meg på den. Har noe et par gode ideer på å kjøle den ned eller? Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Hæ?? Generelt sett er vifter veldig bra til å kjøle ned ting selv om jeg ikke helt vet hvilken plate på baksiden du prater om. Kan du forklare litt mere? Lenke til kommentar
manpower Skrevet 18. november 2002 Forfatter Del Skrevet 18. november 2002 snakker om den metall plata et par cm. ifra minne. Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Tror jeg har sett den på et bilde eller noe, men jeg lurer fortsatt litt på hva som varmer den opp. Enten kan du lime på en egen kjøleribbe eller du kan bare sette en vifte til å blåse i den rettningen. Et 3. alternativ (billigere og mindre støyende) som jeg sansynligvis hadde gått for er å la det være slik hvis det ikke er noen problemer med kortet. Lenke til kommentar
manpower Skrevet 18. november 2002 Forfatter Del Skrevet 18. november 2002 Ok. Men jeg skal klokke det er det noen ribber som man får kjøpt eller som passer sånn någen lunde?? Takker for alle svar Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Ut ifra det jeg husker å ha sett så kan jo kanskje Zalmans chipset ribbe passe på denne. Hvofor ikke prøve å klokke slik den er idag?? 9700Pro er etter det jeg har fått med meg lite overklokkingsvennelig, så det er kanskje litt dumt å bruke penger på en ekstra kjøleribbe uten å få noe særlig igjen for det. (utenom brudd på garantien) Les overklokkin.no sin test av ekstremkjøling og overklokking av det samme kortet. Lenke til kommentar
Lugi Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Quote: 9700Pro er etter det jeg har fått med meg lite overklokkingsvennelig, så det er kanskje litt dumt å bruke penger på en ekstra kjøleribbe uten å få noe særlig igjen for det. (utenom brudd på garantien) 9700Pro er meget samarbeidsvillig når det kommer til overklokking. Dette baserer jeg på hva jeg selv opplever, i tillegg til hva andre som har kortet sier. Jeg leste hva ok.no gjorde med kortet og det forundret meg mye hvor lite de fikk klokket det opp med den kjølinga. Jeg får bedre resultat med mitt kort og jeg bruker bare standard kjølinga. Jeg tror ok.no var uheldige med det kortet de fikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå