Bjorhus Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Måtte le litt da jeg så denne saken i VG... De hevder at telefonene varer i 3-4år, noe jeg synes var uhørt lenge. Min erfaring er at etter et år er telefonen moden for utskiftning. Jeg har hatt både Nokia og SE, og ingen har holdt mer enn i overkannt av et drøyt år ved relativt normalt bruk. Her kan dere lese om saken Endret 6. desember 2006 av Bjorhus Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Aldri hatt en telefon som har vart så lenge.. så er litt feil det der ja de har iværtfall ikke vart i 34 år ^^ Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Bytter mine mobiler ca 1 gang i året. Slår ikke feil. Men mine er i fullt virkende og opprativ stand. Det eneste har vel vært at dekslet har vært slitent. Riper, hakk osv. Men å ha den i 3-4 år er urealistisk. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) 34 år? Veit ikke hva din normale bruk er, men jeg har hvertfall hatt nokiaer som har holdt lenger enn et år hvertfall.. Ikke hatt noen SE da.. Edit: Bytter vel hvert andre år elns kan jeg tenke meg.. Endret 6. desember 2006 av ErlendRU Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Hehehe, sry... har rettet opp feilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå