dynamic Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Mye rart man finner på kjøkkenet som gir spennende resultater. Her er to (eller tre, men ulikt utsnitt på det ene) bilder som jeg tok for en liten stund siden: Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Mye rart man finner på kjøkkenet som gir spennende resultater. Her er to (eller tre, men ulikt utsnitt på det ene) bilder som jeg tok for en liten stund siden: 7440066[/snapback] Stilig. Det minner meg om noen litt sære kunstfotografier jeg hadde på veggen før. (Ikke vondt ment -likte dem ) Bildeutsnittet på det i midten er vel sidetungt. Det nederste er bedre - det kunne kanskje ha vært mer i balanse, men jeg synes allikevel det er bra. Det øverste er skikkelig kult. Du kunne kanskje beslåret det litegrann i toppen for å få et litt trangere utsnitt, og fremheve de skå linjene opp mot venstre hjørne. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Næ, tøft! Det nederste traff blink hos meg Lenke til kommentar
V-by Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Næ, tøft! Det nederste traff blink hos meg 7440366[/snapback] enig. Geniale bilder. har du vaska vispene lenge for å få de så fine og blanke eller? Lenke til kommentar
dynamic Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Tusen takk forkommentarer alle sammen! tu30r6: Ja, de er nyvasket. Hehe. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Veldig stilig, hadde aldri tenkt på det selv. Flott gjennomført! Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Vedr de to nederste bildene... ser litt rart ut med det "sorte hullet" i midten som skydles selve skaftet... Lenke til kommentar
V-by Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Vedr de to nederste bildene... ser litt rart ut med det "sorte hullet" i midten som skydles selve skaftet... 7443211[/snapback] jeg syntes det ser fett ut. det blanke kommer liksom ut av mørten Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Flotte bilder! Kan jeg spørre hvordan du tok dem? Oppsett bakgrunn etc? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Skikkelig lekkert. Jeg hadde ikke skjønt hva det var, om du ikke hadde sagt det, og er derfor noe abstrakt, noe jeg kan like. Imponerende godt sett. Lenke til kommentar
dynamic Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Takk for kommentarer alle sammen! Flotte bilder! Kan jeg spørre hvordan du tok dem? Oppsett bakgrunn etc? 7443507[/snapback] Jeg brukte et stort hvitt ark som bakgrunn på kjøkkenbenken. Ekstern blitz rettet i ca. 75grader. Økte litt kontraster i Photoshop og gjorde bildet negativt. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Må si jeg digger disse bildene, og jeg kommer til å teste noe tilsvarenede i morgen. Skikkelig råkule bilder mener da jeg! Lenke til kommentar
dynamic Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 Tusen takk! Prøv å ta bilde av noe som er av metall, jeg mener det gir tøffest resultat. Lenke til kommentar
Gjest medlem-115899 Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Veldig tøft! Likte veldig godt den første, den så nesten data animert ut! Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Veldig fint! Utrolig bra utført. Ingenting å si på verken utførelsen, bildekvaliteten eller motivene! 6/6! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå