scoop3x Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hei, jeg vil gjerne ha afro, men vet ikke hvordan jeg skal lage den? Noen forslag? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Lim fast en svart sau på hodet Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Spør Haltan.. ROloflfolf. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Spørre frisør? Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Det kanskje bare meg, men jeg har fått den oppfatning at frisører kan det med hår. Så vil derfor anbefale en frisør. Vet de gjøre det Fredrikstad, men finnes sikkert andres steder og Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Går det an å lage afro? Da må du isåfall krølle håret på en måte, men det er nok best med naturlige krøller. Du må også ha stritt hår, stålull Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 jeg har bare sett en neger med afro... En jeg kjenner som hadde det, sparte sammen til det.. av en eller annen merkelig grunn, så har hele gjengen krøller Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Går det an å lage afro? Da må du isåfall krølle håret på en måte, men det er nok best med naturlige krøller. Du må også ha stritt hår, stålull 7439920[/snapback] Så det du prøver å si er at man igrunn må ha afro, for å lage afro? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Man må i grunn ha afro for å få afro ja Får afro selv om jeg ikke klipper håret Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Eneste jeg kan forestille meg funker er å la håret vokse til en viss lengde og ta permanent!? Har du pistrete hår, eller tykt? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Om du er hvit så sparer du til langt hår, fletter det, for til slutt å separere flettene med en såkalt afro pick. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hvor får man tak i en slik? koster den mye? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Om du bor i en by så har dere sikkert en eller flere afrohårsalonger. De selger sikkert. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Afro-hår ligger i genene. Eller noe. Folk med afro har ganske vanskelig for å få håret til å ligge rett nedover. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Med fare for å høres rasistisk ut (og nei jeg er ikke rasist) så synes jeg afrohår kan minne om forvokst kjønnshår Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå