levlex Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Luften er i ferd med å gå ut av Vollvik-ballongen Chess. Nå er svenske Tele2 snart større. Les mer Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Det kan hende at løgner, lureri og ellers dårlig kundebehandling også er en årsak, herr Fjelddalen. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Chess fremstår for meg som et litt useriøst selskap, selv om jeg aldri har vert kunde der. Men jeg har jo fått med meg en del på forumet og andre steder. Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 ja ja sånn kan det gå. For meg virker Chess litt uordentlig og det er liksom ikke en seriøs bedrift, selv om det er det. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Spent på om chess følger opp snart å dumper prisene. Så å si bare touch og knock-out som er særlig gode tilbud lenger. Lenke til kommentar
orappa Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Er jo ikke helt umulig at overgangen til Notcom-dekning har hatt en go del å si heller... Mange av de stedene jeg ferdes på fritiden har jeg mistet dekning etter at Chess tvang meg over fra Stjelenor til Notcom sitt nett. Lurer på om det blir Tele2 på meg og snart... Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Har Chess King, og det er vel ett av de billigste ab. i dag? Er godt fornøyd med Chess. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Har Chess King, og det er vel ett av de billigste ab. i dag? Er godt fornøyd med Chess. 7444799[/snapback] Etter et år så er det billig. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Bruker selv Tele2 Champion, og er veldig fornøyd med det! Tror en av hovedgrunnene til at chess mistet så mange kunder var at de tvang brukerene sine over fra Telenor til NetCom sitt nett... Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Og ikke informerte dem om det, akkurat som om ingen skulle merke det, helt latterlig av chess! Tele2 er mye bedre enn chess på 3 områder, de har champion som er bedre enn knock-out, de har lik pris i sverige og norge, og de har en mye bedre mobil-familie ordning enn chess. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Har Chess King, og det er vel ett av de billigste ab. i dag? Er godt fornøyd med Chess. 7444799[/snapback] Etter et år så er det billig. 7445004[/snapback] Har hatt Chess King i ett par år. Er en del billigere enn Tele2 Champion. De ringte fra Tele2 for å selge meg abb. Sa jeg hadde Chess King, og da hadde de ikke noen argumenter for at jeg skulle bytte til Tele2. :!: Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 De ringte fra Tele2 for å selge meg abb. Sa jeg hadde Chess King, og da hadde de ikke noen argumenter for at jeg skulle bytte til Tele2. :!: 7446104[/snapback] Må ha vært dårlige selgere.... Tele2 Champion har: - Lavere minuttpris. - Telenor dekning. - Familie abonnement. - Samme pris i Sverige - Generelt lavere priser i utlandet. - Fri etabelring/overgang. Alt dette er argumenter som stemmer, selv om du med Chess King har billigere SMS og oppstartsavgift, samt ingen minimum fakturering pr. mnd. Dessuten har Chess en ganske bra onlineoversikt, noe som merkelig nok er totalt fraværende hos Tele2. (Alt dette er selvsagt argumenter en selger ikke informerer om) Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) -Betaler 5 øre mer i minuttet for å ringe med Chess King enn med Tele2. Betyr ingenting. SMS koster 40 øre kontra 54 øre hos Tele2 Champion. -Har kanondekning. -Sverige? -Trenger ikke famileløsning. I tillegg får man rabatt på mobiltelefoner gjennom www.gsm.no Har ikke noe å tjene på å bytte til Tele2 ihvertfall. Endret 7. desember 2006 av Jameski Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Du får jo bedre rabatt med operatørlåst tele2 mobil Om man ferdes mye i utlandet, spesielt sverige og vil ha mulighet for familienett så er champ best, ellers så er jo king meget bra når fastavgiftene er betalt ned. Lenke til kommentar
sbstn Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) . Endret 3. februar 2009 av sbstn Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Du får jo bedre rabatt med operatørlåst tele2 mobil Om man ferdes mye i utlandet, spesielt sverige og vil ha mulighet for familienett så er champ best, ellers så er jo king meget bra når fastavgiftene er betalt ned. 7447445[/snapback] Ja, men med en operatørlåst tele2-mobil må du ta til takke med et dyrt abbonnement. Vinninga går opp i spinninga. OneCall er billig de, men jeg ringer i 5-6 timer i måneden og da er ikke det så gunstig med OneCall. (80 øre pr.min over 55 min/måned) Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Nei, du kan kjøpe operatørlåst mobil uten abonnement. Dermed får du opptil 500,- i avslag og kan fritt benytte det med hvilket tele2-abo du ønsker, f.eks champion. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg