AndersT2 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg fikk mail fra CDON i dag, og de har endelig fått dato på C&C3. I hvertfall en foreløpig, hvis det ikke blir utsettelser Dato er 29.03.2007. Kun knappe 4 måneder unna. LINK Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 takk for den, da har jeg alt forhåndsbestilt spillet. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Synes 4 mnd er lenge jeg da Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Glede seg, håper det holder gameplayet til de andre cnc spillene, serlig red alert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Synes 4 mnd er lenge jeg da 7439661[/snapback] nja... venter jo fremdeles på stalker da... Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hmm, å stole på netshopper sine datoer er vel litt oppbrukt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) i slutten av den siste traileren står det mars 07 så det kan godt hende at det har kommet en endelig release dato. lurer også på hva den tredje fraksjonen består av venter spennende på hva det er. Endret 6. desember 2006 av Slettet+130498 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) dere bør ikke stole på nettbutikker's dato for forhåndsbestilling før det er helt sikkert når spillet kommer. (m.a.o. gått gull og på vei til trykken, se tothegame.com feks) mange nettbutikker setter falske datoer og flytter dem etterhvert som datoene nærmer seg og spillet fremdeles ikke er sluppet / blir utsatt. kun for å tjene på at så mange som mulig legger inn preorder. Endret 6. desember 2006 av Thomas_H Lenke til kommentar
ElderScrollsinisten Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Jeg liker og har alltid likt at de har ekte skuespill! Jeg fant jeg fant! http://pc.ign.com/articles/740/740026p1.html PS: Gleder meg, veldig, veldig...har spillt siden Tiberian Sun og har ingen planer om å slutte å kjøpe spillene! Endret 6. desember 2006 av ElderScrollsinisten Lenke til kommentar
nordlandsmann Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Hei folkens Venter selvsagt i spenning på dette spillet. Tror det kommer ut rundt 17. mars i usa. Men så har jeg et spørsmål; Har fallt litt av lasset de siste årene på datakunnskaper, og har til dags dato bare en laptop uegnet til spill. Men nå må jeg jo gå til innkjøp av ny pc innen mars Lurer derfor på om noen kan gi meg litt innsikt på hva slags komponeter evnt. ferdigpakke jeg bør satse på for å kunne spille C&C3 PERFEKT, men ikke noe mer. Vil helst bruke minst mulig penger ettersom jeg er student. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Noen som har sett noe til hva det skal kreve av maskinvare da? Evt. noen som tør å tippe? Lenke til kommentar
nordlandsmann Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Kravene skal være litt i overkant av det de var på Battle For Middle Earth 2... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 så vidt jeg kan se kjører det på en oppdater bfme grafikk motor, og den krever ikke så allverden, men jeg vil tippe en pc til 7-8000 vil kjøre dette helt perfekt.... bygde pc for brorn min til 6000 og den kjører bfme2 på maks uten stress. Lenke til kommentar
nordlandsmann Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Takker, høres jo ikke så værst ut. Kan du gi noen forslag til grafikkort? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Hei folkens Venter selvsagt i spenning på dette spillet. Tror det kommer ut rundt 17. mars i usa. Men så har jeg et spørsmål; Har fallt litt av lasset de siste årene på datakunnskaper, og har til dags dato bare en laptop uegnet til spill. Men nå må jeg jo gå til innkjøp av ny pc innen mars Lurer derfor på om noen kan gi meg litt innsikt på hva slags komponeter evnt. ferdigpakke jeg bør satse på for å kunne spille C&C3 PERFEKT, men ikke noe mer. Vil helst bruke minst mulig penger ettersom jeg er student. 7457906[/snapback] Hvis du skal kjøpe/bygge pc bare pga dette spillet så bør du vente til rett før det kommer ut så sparer du litt penger. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Glede seg, håper det holder gameplayet til de andre cnc spillene, serlig red alert. 7439676[/snapback] Forhåpentligvis får vi det i Red Alert 3 når det kommer, er også under utvikling. Lenke til kommentar
nordlandsmann Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 "Hvis du skal kjøpe/bygge pc bare pga dette spillet så bør du vente til rett før det kommer ut så sparer du litt penger." Det er planen Hvor har du det ifra at RA3 er under utvikling? Annet enn sunn, pengegrisk, spillutviklerfornuft selvsagt? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Hvor har du det ifra at RA3 er under utvikling? Annet enn sunn, pengegrisk, spillutviklerfornuft selvsagt? 7458372[/snapback] http://planetcnc.gamespy.com/redalert3/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 er vel mer command & conquer 3: tiberium wars han siket til, det er enda ikke blitt sagt noe offisielt om ra 3. Lenke til kommentar
nordlandsmann Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 er vel mer command & conquer 3: tiberium wars han siket til, det er enda ikke blitt sagt noe offisielt om ra 3. 7458549[/snapback] Hm, nei, han mente nok Red Alert 3. Det har visst blitt annonsert, men det var i 2004, ikke lenge før de begynte på Tiberium Wars. Jeg tipper de begynte med RA3 men ombestemte seg et sted i prosessen. Dette gikk fort litt off-topic. Forslag til et godt og rimelig grafikkort for CC3 tas imot med stor takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå