Gå til innhold

Command & Conquer 3 - Endelig slipp dato

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

i slutten av den siste traileren står det mars 07 så det kan godt hende at det har kommet en endelig release dato. lurer også på hva den tredje fraksjonen består av :hmm: venter spennende på hva det er.

Endret av Slettet+130498
Lenke til kommentar

dere bør ikke stole på nettbutikker's dato for forhåndsbestilling før det er helt sikkert når spillet kommer. (m.a.o. gått gull og på vei til trykken, se tothegame.com feks)

mange nettbutikker setter falske datoer og flytter dem etterhvert som datoene nærmer seg og spillet fremdeles ikke er sluppet / blir utsatt. kun for å tjene på at så mange som mulig legger inn preorder.

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar

Hei folkens

Venter selvsagt i spenning på dette spillet. Tror det kommer ut rundt 17. mars i usa.

Men så har jeg et spørsmål;

Har fallt litt av lasset de siste årene på datakunnskaper, og har til dags dato bare en laptop uegnet til spill.

Men nå må jeg jo gå til innkjøp av ny pc innen mars :)

Lurer derfor på om noen kan gi meg litt innsikt på hva slags komponeter evnt. ferdigpakke jeg bør satse på for å kunne spille C&C3 PERFEKT, men ikke noe mer. Vil helst bruke minst mulig penger ettersom jeg er student.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

så vidt jeg kan se kjører det på en oppdater bfme grafikk motor, og den krever ikke så allverden, men jeg vil tippe en pc til 7-8000 vil kjøre dette helt perfekt.... bygde pc for brorn min til 6000 og den kjører bfme2 på maks uten stress.

Lenke til kommentar
Hei folkens

Venter selvsagt i spenning på dette spillet. Tror det kommer ut rundt 17. mars i usa.

Men så har jeg et spørsmål;

Har fallt litt av lasset de siste årene på datakunnskaper, og har til dags dato bare en laptop uegnet til spill.

Men nå må jeg jo gå til innkjøp av ny pc innen mars :)

Lurer derfor på om noen kan gi meg litt innsikt på hva slags komponeter evnt. ferdigpakke jeg bør satse på for å kunne spille C&C3 PERFEKT, men ikke noe mer. Vil helst bruke minst mulig penger ettersom jeg er student.

7457906[/snapback]

Hvis du skal kjøpe/bygge pc bare pga dette spillet så bør du vente til rett før det kommer ut så sparer du litt penger.

Lenke til kommentar
er vel mer command & conquer 3: tiberium wars han siket til, det er enda ikke blitt sagt noe offisielt om ra 3.

7458549[/snapback]

Hm, nei, han mente nok Red Alert 3. Det har visst blitt annonsert, men det var i 2004, ikke lenge før de begynte på Tiberium Wars. Jeg tipper de begynte med RA3 men ombestemte seg et sted i prosessen.

Dette gikk fort litt off-topic. Forslag til et godt og rimelig grafikkort for CC3 tas imot med stor takk. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...