Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Norsk Tentamen 10. (Bokmål)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde samme oppgava i fjorde, her har du et lite utdrag av tråde jeg lagde da.

okå... du kan jo skrive en historie om en knute :p noe helt villt noe innen det :p

Husker jeg fikk en oppgave om å skrive en stil med setningen "Det var mørkt, og han grep etter lommelykten" eller noe sånt noe, men stilen ble ikke inærheten slik som en skulle tro ved å se på setningen :p

5856828[/snapback]

Så du mener foreksempel at hvis det er en knute hvor james bond knyter båten sin så skal jeg skrive handlingen i filmen(sånn nesten da)?? Da hadde norsklæreren min drept meg!! :p

5856838[/snapback]

Ja noe sånt noe, men får du en oppgave om å skrive om slipsknuta, så for guds skyld ikke skriv om james bond :p

Men får du en oppgave om å skrive om slipsknuta, kan du jo kalle en kar for slipsknuta og skrive om han :p du har jo svart på oppgava da :p:tease:

5857210[/snapback]

Ble vell til om at jeg skreiv om en innvandrer som ble misshandla av faren osv. også stakk hun av med en veninne til slutt tror jeg :hmm: husker ikke helt lenger, tror kanskje det var en ferdigskreven jeg fant på propaganda :whistle:

Kom nå ut av det med en sterk firrer da :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...