Gå til innhold

Publisering av NYHETER,dynamiske menyar...

Anbefalte innlegg

Har et par spørsmål vedr. publisering av NYHETER/ CMS

Har tenkt å lage nytt design til heimesida mi, http://www.toreleiren.com, der eg bl.a. vil leggje ut NYHETER, på samme måte som det blir gjort i aviser o.l., der det kjem fram publiseringsdatoen,kven som har publisert, og LES MER. Eg har også tenkt å kanskje lage til dynamiske sider med "fancy" menyvalg m.m.

1) Kva databaseprogram tykkjer de er det beste og enklaste å setja seg inn i for ein "nybegynnar" som meg? ACCESS/MySQL eller MSSQL?

-Har MS ACCESS,men har ikkje satt meg inn i det endå.

-WEBHOSTEN som eg brukar, domain.com, har både MySQL og MSSQL. -Når det gjeldt desse databasene,er det slik at ein må installera programvare for desse databasene?Og, korleis får ein f.eks. leggja ut tekst/bilder via database? Går det an å skrive teksten i Word, for så å leggja det inn i databasen? Eg tenkjer då spesielt på å leggja ut NYHETER, slik som det bl.a. blir gjort i desse linkane: http://www.budiromsdal.net og http://www.dansefolket.no .Har snakka med WEBMASTER for desse sidene og han har brukt MS ACCESS som Databaseprogram, og ASP-script. Då er spørsmålet:

-For å forhåndsvise scripta, anten det er PHP eller ASP,må ein slik eg ser det,knytta seg opp mot ein annan servar,for scripta er server-basert? For, i motsetning til HTML som ein får sjå i WYSIWYG-editorane,må ein knytta seg opp mot ein annan servar for å sjå korleis scripta tek seg ut i virkelegheiten?

2)Heimesida som eg har laga via Front Page i vanleg HTML,men fins det andre program du kan anbefale som har vel så oversiktleg WYSIWYG-editor?

3) Kva meiner de er det greiaste for ein nybegynnar å setja seg inn i, PHP-scripst eller ASP/ASP.NET?

Eg ser frå andre som har svara meg i forumet på dei andre innlegga,så anbefalar dei meg til å skaffe meg ein CMS, i og med at eg ikkje har så mykje erfaring med programmering av CSS/PHP/ASP og DATABASE. Men, som eg har nevnt til andre så er eg villeg til å læra meir om dette "kompliserte" dataspråket.Og, i mange tilfeller så kostar desse CMS-ene ein del kroner. Så, viss eg kan klare å setja meg inni det sjølv, sjølv om det kan ta litt tid, så er det beste.

4) Ser at dei fleste CMS-programma er PHP-basert. Korleis går eg fram mht. å oppretta ein server til dette formålet? Og korleis får eg forhåndsvise scripta,slik dei vil visa seg på heimesida? Servaren som eg brukar til heimesida mi er lokalisert på domain.com.

5)Heilt på tampen, kan de anbefale meg nokre nettsider eller bøker som det går an å kjøpe som det går an å lesa om desse emna, altså DATABASE, script-typer og server. Håpar på raskt svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1) MySQL er enkelt. Hvis du skal lage et CMS system kan du bruke det (siden de fleste gratishoster har mysql databaser) sammen med PHP.

Her står det litt mer: [php.net

2) Dreamweaver kanskje, men selv liker jeg ikke WYSIWYG. Endre det i notepad2, lagre det i den lokala htdocs mappen med XAMPP (eller noe sånt) så ser du hvordan det kommer til å se ut. Inkludert PHP scriptene.

3) PHP synes nå jeg er enklest. På php.net finner du alt du trenger å vite + mange tutorials rundt om på nettet.

4) Du kan bruke flatfiler for et CMS, men en mysql database ville vært bedre. XAMPP kan du laste ned å kjøre lokalt på maskinen din, da kan du teste ut scriptene du lager før du laster dem opp til domain.com. PHP, mysql følger med i XAMMP.

Jeg har en bok som heter Beginning PHP 5 and MySQL av W. Jason Gilmore. Den vil jeg anbefale. :)

Lenke til kommentar

Når det gjeldt database, får ein eit eige navn på den servaren, og korleis blir det konfigurert? Altså, eg har et domenenavn frå før. Og det består av servarnavnet + nokre tal. Skal ein ha EIN server i tillegg til den til heimesida? ( altså servar for database) MS ACCESS er et DATABASE-program. Men, MySQL og MSSQL, har dei eige program på samme måte?

Lenke til kommentar

Når vi er inne på dette med CMS, er det nokon som har kjennskp til JOOMLA, eller liknande program? Lurar på om det går an å TILPASSE programmet slik at når ein evt. vil leggja ut NYHETER, så står det LES MEIR, og ikkje READ MORE?( Altså underteikna har endå ikkje prøvd programmet...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...