Notatblokk Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Wohoo! Min første ordentlige jobb! Eller, har jo vasket før, men føler dette er mer "ordentlig" eller hva jeg skal kalle det. Leverte søknad på fredag og var på intervju i dag, så ringe hun meg nå og jeg har fått jobb :!: For de som lurer er det noe så spennende som å jobbe på Meny, men jeg trenger virkelig penger og er kjempeglad for jobben. Så det er det opplæring klokka fire i morra, samt noen dager neste uke Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Gratulerer Jobb er kos, digg med egne penger! Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Gratulerer.. Selv om jeg har jobba siden 4.klasse... Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Gratulerer så mye Julie Fint du ikke har planer om å leve på meg Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Grattis! Butikkjobb er en fin måte å starte arbeidskarieren sin på. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Ja, så jeg er veldig fornøyd Får vel litt opplæring i kassa og andre ting i morgen, hun har ikke sagt noe om hvor hun vil ha meg enda, men regner med det kommer i morra! Det blir bra å tjene sine egne penger igjen Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Grattis ja Håper du trives da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå