Gå til innhold

Final Fantasy XI Online på xbox360 bra?

xFreakyx

Anbefalte innlegg

Heisann! noen som har Final Fantasy XI Online på xbox360? har bare lyst til og høre ossen dette spillet er. er det moro? bra gameplay? koster det noe for og spille det? last gjærne opp noen bilder av spillet! er veldig nysjerrig på dette spillet. har spilt wow i noen år nå og slutter med det, fordi det var rett og slett for kjedelig! tok for lang tid osv. så hvordan er Final Fantasy XI Online?

Mvh Øyvind :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er sinnsykt ff fan.. og har spilt spillet et par mnd'er.

Det er underholdende.. men ufattelig tidkrevende. Mange ganger har jeg opplevd å vente 6 timer på å få party for at en eller annen dust stikker etter 30 min.. og ventingen er igang igjen.

Det som er så kjipt er at spillet er helt umulig å spille alene når du har kommet et lite stykke. Nesten ingen missions kan taes uten party og da.. yes du må vente.

Mitt råd uansett hvor mye jeg digger ff er å styre unna.

Ellers koster det vel rundt 90 kr for spillet og en prøve mnd nå.

Lenke til kommentar

aah kjett! jeg vil liksom spille for meg selv for det meste. hva er og anbefale da? FF er vel ikke så bra valg da?

vanskelig og finne slike spill :hrm:

har guild wars å men det er så utrulig dårlig gameplay! menmen. jo! jeg kom på enda en ting! ArtchLord eller hva det heter, ossen er det? noen som har prøvd det? ser litt moro ut det da. noen som har det spillet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...